SLUTA?

2011-06-16 @ 09:10:03

Har funderat ett tag på att sluta blogga!
Har ju tidigare bara bloggat om huset men nu är det mera personligt.
Passar det sig i min yrkesroll???
Jag ska vårda patienter, läser dom min blogg? Vet dom hur mitt privatliv ser ut???
Känns lite intimt och konstigt!

Detta har jag nu börjat fundera på eftersom jag ska och jobba på söndag :-D
Ska bli skit kul.... spännande, men samtidigt lite läskigt.
Kommer jag komma ihåg nått?
Kan jag läkemedelsräkning, sticka dropp, ta blodprover???
Sköta skruttiga bebisar från förlossningen????
TUR ATT MAN INTE ÄR ENSAM!!!!

VA TYCKER NI?
FORTSÄTTA????

HÅLL I DIG UNGE... HAR BRAKAT I GOLV XANTAL GÅNGER... DOCK VERKAR HON VARA AV HÅRT VIRKE. GRÅTER SÄLLAN PGA. FALL!





Det är så kul att se henne plocka och leka med sina grejjer...


SKRIV ERA ÅSIKTER, VA TYCKER NI ANG. BLOGGEN???


Kommentarer
Postat av: Annica

Du borde veta vad jag tycker och mina funderingar kring detta ;-) kram!

2011-06-16 @ 09:19:26
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: Sophie

Näj!! Inte sluta, jag tycker om din blogg. :)

2011-06-16 @ 09:42:32
Postat av: Sanna

Nej,nej...sluta inte! E så kul o mysigt att kunna följa din blogg och få lite inspiration osh ideer!

Extra kul är det ju att kunna följa ditt liv med Ebba då man har barn i samma ålder och tankar och funderingar e mycket samma... Kram!!

2011-06-16 @ 09:49:02
Postat av: N.n

Inte sluta!! Din blogg är en av de bästa jag följer juh! :-)

2011-06-16 @ 10:05:26
Postat av: Carolina

Jag förstår din tanke och jag kan bara hålla med. Men ett sätt är väl att lösenordsskydda bloggen? Då ahr du ju koll på vem som läser? Det skyddar kanske inte mot hackers som verlkligen VILL in, men de flesta vanligt dödliga stoppas ju av ett lösenord?

Det är BTW ist för mig du ska jobba, lycka till med det. Det kommer gå fin-fint!

2011-06-16 @ 10:10:14
Postat av: Minna

Tycker du inte ska sluta, du skriver så himla bra!

Men däremot kan du ju sätta lösenord om du vill, jag gjorde ju det. Testade ett tag men har nu öppnat den igen, bara för att! :)

Men det är ju förstås du som själv bestämmer hur du vill göra :)

Kram

2011-06-16 @ 11:03:19
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sätt lösenord och fortsätt blogga!

2011-06-16 @ 11:28:26
Postat av: ramona

näjj tycker ju inte du ska sluta... du skriver så bra, och visar så fina bilder:=) men förstår ditt dilemma... säger som många andra skriver.. sätt lösen.... finns väl även en funktion där man sätter lösen på vissa inlägg tror ja..



bye the vway sku det va skoj att ses igen med bruttorna :) var längesen..

2011-06-16 @ 13:39:13
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Cila

Nej, sluta inte blogga!! Som några andra skrivit; lägg lösenord och välj vilka som får fortsätta läsa :) Det är säkert roligt för dig själv att läsa om ett år eller så om Ebbas första år och utveckling :)

2011-06-16 @ 13:49:37
URL: http://c-alwaysontherun.blogspot.com
Postat av: Pia

Nej, älskar din blogg på flera sätt. Sluta inte!

2011-06-16 @ 14:15:03
Postat av: Pamela

Måste hålla med alla andra här..sluta inte snälla!!! Din blogg e bra, o jag följer den noga!! Sen förstår jag hur du tänker där me att vara vårdare o ha en öppen blogg..man vill liksom inte komma för nära sina patienter. Men lösenord måste ju lösa det?! :)

Sen kan de ju hända att nån av dina "tillåtna" läsare kommer in som patient, men då förmodar man att du redan anser dom så nära att de inte gör nåt..?! :)

Stor kram

2011-06-16 @ 15:58:00
Postat av: Emma B

Förstår ditt dilemma. Jag har till exempel inte gått och blivit vän på facebook med barnen som besöker skolhälsovården heller, just för att jag vill ha integritet... Men å andra sidan så är ju bloggen ditt intresse och förhoppningsvis är det endast ett fåtal av de som någon gång läst din blogg som du har att göras med i jobbet sen... Ja inte vet jag.. :) Personligen vill jag att du skall fortsätta blogga för det du skriver är alltid så roligt att läsa. Kram

2011-06-16 @ 16:35:20
Postat av: Camilla (känner dig inte)

Jag tycker du kan ha fortsätta i samma stil, även om du ibland skriver om personliga saker som missfall tycker jag inte att det krockar med din yrkesroll! Du gör verkligen inte bort dig i bloggen, du ger intrycket av att vara en fin person :)



Om du sätter lösenord kan väl inte vi som inte känner dig men som tycker om att läsa bloggen fortsätta med det :/

2011-06-16 @ 16:39:26
Postat av: Madeleine

Sluta inte blogga, jag läser alltid din blogg. Din dotter är helt underbar att titta på. Om du ska ha lösenord så hoppas jag att jag får ett lösenord, för jag vill fortsätta att följa dig och din underbara dotter, man och ert hem.

2011-06-16 @ 17:20:23
Postat av: Mia

Nej, du ska absolut inte sluta blogga. Även fast jag inte känner dig skulle jag i fortsättningen mer än gärna vilja fortsätta läsa din blogg. Inläggen om ert hus, ert barn, ja helt enkelt er familj i ett nötskal, är det jag vill läsa om.

2011-06-16 @ 18:17:39
Postat av: Anna B.

Hej! Jag har följt din blogg sedan ett år ungefär, och tycker den är toppen! Slutar du skulle jag verkligen sakna den... Så jag hoppas verkligen du fortsättr:-))))))

2011-06-16 @ 20:01:57
Postat av: D

Jag tycker inte heller du skall sluta. Och jag förstår inte hur någon patient skulle kunna ta illa upp av detta, du skriver ju inte om dem? Och att dela med sig av det du gjort har varit fint och kanske till och med hjälpt många andra. Nej inte sluta!

2011-06-16 @ 21:38:47
Postat av: Janni

Att blogga eller inte skall ju va ett personligt beslut. va som känns bäst för en själv. Men du har ju en himla fin blogg, som är rolig att titta på. Och du skriver ju om sånt som folk kan relatera till.

Kram

2011-06-17 @ 00:50:48
URL: http://jannialtin.blogspot.com
Postat av: Allex

Tycker du ska fortsätta, intressant läsning =) Kram

2011-06-17 @ 08:30:30
Postat av: Rebecka

Nej inte sluta. Gillar din blogg! Fina bilder både på lilltjejen och huset!! :)

2011-06-17 @ 10:50:28
Postat av: Anna Å

Jag vill också gärna att du fortsätter blogga, det är alltid så kul att läsa om vad du skriver o hur ni har det!!!

2011-06-17 @ 12:45:44
Postat av: Sus

Jag tycker det är trevligt att följa din blogg. Men som sagt, lösenord är väl en bra ide om man inte vill vara så "offentligt".

2011-06-17 @ 12:51:36
Postat av: Tessa

Neej! Du skriver ju så bra och inte alltför personligt och privat tycker jag, så jag ser jag ingen orsak att du skulle behöva lösenordsskydda, vad gör det om någon patient läser? Bättre att läsa info direkt från din blogg, än höra nåt rykte som som eskallerat ;) Men det är ju hur du känner själv. Alla är vi olika. Jag bryr mig ju själv noll om vad jag skriver i min blogg (kanske jag borde?), så jag kanske inte ska yttra mig. Hihi. Men jag får väl ändå lösen om det blir så. Ebba e så jääää-a söt!

2011-06-27 @ 23:44:56
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0