Hänger inte med...

2011-06-21 @ 09:49:37

Alltså Ebba ♥
Hon är ÖVERALLT och hon lär sig nått nytt alla dagar.
Hon är en klättrare och inte rädd för någonting ;-)

Igår drog hon sig upp i stående för första gången.
Mittiallt hör jag att någonting välts i vardagsrummet. Tittar dit och ser Ebba stå vid vardagsrumsbordet och har vält ut en kaffekopp. Tack och lov var kaffet kallt.

Hon har ju även lärt sig komma upp för lilla trappan (2 trappsteg) från vardagsrummet upp till kök, matsalen osv.
Igår hittade hon stora trappan. Måste köpa trappgrind!
Hon hann ju även ramla ner för trappan :-/ Men även det gick bra.

Bilder på busungen...






Har även fixat en ny grävare!!!
Kommer efter midsommar... hoppas verkligen han håller sitt ord.
Jag tror att man kan lita på han iallafall.

Fick en fin ros av min man här om dagen ♥
Vi som är allt för dåliga på att uppskatta varandra... så jag blev väldigt glad!!!

Vi måste skärpa oss på den fronten!




Kommentarer
Postat av: Lessa

Plutt vikken quitypie! Längesen jag såg henne! =) Trevlig midsommar!

2011-06-21 @ 10:05:04
URL: http://www.perdidi.wordpress.com
Postat av: Kika

Hon e för gull dotran eran!!:-)Och mannen din me!Sist du och jag pratade blommor,uppvaktning å karlar så sa du nått i stil me..."Ove tror att tulpaner e något man kan äta??!!"

2011-06-21 @ 10:56:09
Postat av: Sus

Full rulle på tjejen ;o) Trevligt me blom uppvaktning.

2011-06-21 @ 20:54:18
Postat av: Maggs

Ja de är snabba de små liven å så SÖT :)

Önskar Er en riktigt trevlig Midsommar.



Kramis

2011-06-22 @ 09:29:41
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Madeleine Andreassen

Hon är ju så söt er dotter, men visst är det en jobbig tid. Man vill inte att ens barn ska bli skadat. Jag tror nog också att en trappgrind är högprioriterat. Ha det så bra nu i midsommartider.

2011-06-22 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0