Sjukt kul kväll...

2011-07-21 @ 18:05:27

Igår hade vi möhippa för min kära vänn Carolin!

Det blev en kanon dag, kväll, natt...

Vi började för ett tag sedan skicka vykort till henne med tex...
-är du redo
-packa väskan med förljande
-hur
-var

osv. Hon fick nog ett gäng vykort :-)

Men i går knackade det på en karl... i klädd kvinnodress

Hon fick sedan en nyckel som gick till en pimpad flakmoppe, som hon sedan skulle köra ner till Knorring på.
Ut längs med vägen väntade vi (några ur möhippegänget) på cyklar. Vi var också utkädda ;-)

Nere vid knorring väntade ett gäng till på henne.
Från knorring åkte hon sedan till Röhamn med en katamaran, som jag tror (om jag inte ljuger) gick 80 knop :-O
Vi andra åkte båt!

Ute på Röhamn väntade ännu ett gäng. Sammanlagt var vi runt 20 pers :-O
På Rödhamn gav vi personliga gåvor till blivande bruden, käkade brunch, drack champange och lekte lekar.
Efter någon timme kom det även 2 vattenskotrar som vi fick köra.

Vi åt lunch, korv med bröd innan vi drog in till stan igen.

Då fick hon åka lite motorcykel.... i sidovagn, runt på stan några varv... så att vi hann ta oss till Mariebad.
Dags för spa!!!!

Carro fick en halv timmes spa behandling medans vi andra bubblade i poolen och hade det bra ;-)

Efter det fixade vi oss och drog till Arken Garden.
Jag åkte hem en stund och sov.... mådde lite illa. Antagligen solsting...
Men jag var passligt på plats igen då maten serverades ;-D

Sen sjöng hon lite med trubadurerna där.... som förövrigt var j-ligt duktiga.
Vilka rösten och kunde spela riktigt svåra låtar på gitarr, vi var impade iallafall.

Sen var det då Arken hela kvällen.
Några rundade av tidigare.... andra senare!

Bruden, Carro, verkar iallafall vara nöjd över sin dag och det var det mest viktiga.


På väg ut till Rödhamn


Rödhamn, halva gänget + Carro sitter och väntar på oss


Den snygga blivande bruden




Arken Garden


En asgrym kväll med så goa brudar :-)
Längtar till bröllopet!!!




Kommentarer
Postat av: Carolin

Tänk vilka vänner man har som ordnat allt så toppen härligt. Var en av den roligaste dagen i mitt liv, som jag kommer att minnas förevigt.

Tack vänner för att ni finns!

2011-07-24 @ 19:10:27
Postat av: Cindy

Så härligt att du tycker det!!!! Det var ju det viktigaste av allt :-D KRAM

2011-07-25 @ 22:29:45
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0