Röj röj...

2011-07-16 @ 21:52:21

Igår drog vi till Simskäla med Tiina, Peter deras som Emil, Camilla, Jonas och deras son Wilmer.
Vi åt gott, barnen röjde, drack gott, badade bastu, snackade om himmel och jord och njöt...
 sömnen lämnade vi hemma ;-D
Jag tror, om jag inte överdriver, att jag sov en halv timme inatt.

En toppen kväll, med goda vänner...


Måste säga att våra barn lekte så fint på sidan av varandra.
Wilmer 11 månader
Ebba 8,5 månad
Emil 8 månader


Svårt att få vilddjuren på bild. Den ena värre än den andra...




Måste bara säga att det är så skönt med Ebba just nu.
Äntligen är det inte problem att vara borta då hon ska sova.
Att lägga henne går kanon, varsomhelst... bara hon är trött.
Hon är nöjd nästan hela tiden, inte blyg alls och pysslar på för sig själv.
Riktigt härlig att ha med på äventyr alltså :-)

Nu ska jag ligga i soffan och röra mig så lite som möjligt.
Ska nog börja röra mig mot sängen såsmåningom, ligger ju liiiiite på minus sidan då det gäller sömnen.
Och det beror inte på Ebba ;-)

KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0