25 års kalas!

2011-07-10 @ 20:51:08

Idag har man vart seg.
Ebba är förkyld, hennes näsa började väl rinna redan i förrgår.
Tänkte först att det kanske var pga tänder!?

Iallafall ikväll var vi till min kusin Wille på kalas.
Grattis till honom och tack till moster som lagat underbara tårtor!
Wille är väldigt duktig på att fotografera och filma.
Dom här fina tog han på vår lilla Ebba.
Här är 3 iallafall...





4 generationer


Jag hade också kameran med.

Ebba fick träffa mosters
kycklingar, hönor och den galna tuppen.




Ebba och Sylwester gillade varandra också :-)




Nu ska jag varva ner i soffan en stund... sen blir det tidig sänggång.






Kommentarer
Postat av: Cila

Er dotter är ju bara för söt :)



Tack Cindy för alla dina fina kommentarer på min blogg! :)

2011-07-11 @ 13:01:16
URL: http://c-alwaysontherun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0