Juli månad

2011-07-26 @ 15:05:44

Juli är snart slut :-(
Det betyder att vi inte längre har pappan hemma... livet återgår till rutiner, rutiner och rutiner :-/
Har varit så skönt att ha han hemma på dagarna.
Jag har fått sovmorgon varannan dag, några nätter har han tagit... jag vi har som sagt delat lika på föräldraskapet, precis som det skall vara.
Men då han jobbar orkar han ju helt klart inte med nätterna, vilket är förståerligt.

Ikväll ska jag och Ove på takida.
Ebba ska va hemma med fammo och faffa :-)

Ska blir skönt att komma ut tillsammans!!!

I helgen blir det galej för mig.
Fest med bubbel + en massa härliga brudar... kan inte bli bättre ;-)

Bjuder en bild på mig och vårat lilla ♥
Observera att jag kapat av mig håret ;-)


Någon som gillar vatten....


Snart 9 månader :-O

Ni får stå ut med att det blir rätt glest mellan inläggen, men jag lägger all min tid på familjen just nu och att njuta av sommaren.

♥Kram alla♥



Kommentarer
Postat av: Mims

Snyyyggt Cindy, håret alltså..:) o lilla skruttan e såå gullig :)

2011-07-26 @ 16:00:33
Postat av: A

Snygg frisyr! Vill ha mer bilder! :-) Tips; lägg en filt under bassängen så får Ebba det mer mjukt under stussen :-)

2011-07-26 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0