Tröttnat?

2011-01-12 @ 21:42:53

Idag ha jag vart duktigt!
Tiina och lille Emil kom nämligen över och vi tog en prommenad.
Och inte vilken prommenad som helst. Typ en 8 km prommenad, inte illa va?
Det tog 1½ timme. Jätte skönt och super tugnt. Mest tugnt för det var så förbannat halt.

Tog lite bilder på söta Emil, bjuder på en bild!



Lilla Ebba blir ju sönderfotograferad för tillfället ;-)



Måste bara visa...
Ebbas nya favvo ställning :-)



På detta sätt har hon koll på det mest som händer ;-)
Observera alla sköna miner hon har:









Börjar ni tröttna på min blogg ;-) ???

Skriv gärna vad ni skulle vilja att jag bloggar om!
Jag ha liksom kört fast på Ebba ♥

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ebba är supersöt och du är självklart förälskad! ;) Blogga bilder du bara, jag gör ju samma sak så, hehe!

2011-01-12 @ 21:46:06
URL: http://mamamill.blogspot.com
Postat av: Jane

Men du ska ju bara blogga om Ebba! =D

KRAM

2011-01-12 @ 21:50:34
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: En flitig läsare

Du har en så bra blogg! Kanske lite matstips, inredning som du brukar och gärna mera bilder från din vardag.

2011-01-12 @ 22:07:13
Postat av: Cindy

En flitig läsare: ja, bra förslag!!!!



Kram och tack för att ni "står ut" med allt kring Ebba

2011-01-12 @ 22:41:09
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: faster....igen...

Trodde väl aldrig att man skulle kunna längta så här efter sitt brorsbarn...jisses, kanske är åldern:-) + att man bara har killar hemma!

2011-01-12 @ 23:05:49
Postat av: Minna

Tycker din blogg är bra som den är :) Du skriver om det du vill skriva om! :)

Skulle vara kul att ses :)

kram

2011-01-13 @ 10:09:50
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Maggs

Oj va stor Ebba blivit, växer så det knakar :-)

Jag skulle också vilja ha en ny kamera, är den du köpt bra och vad kostar den? Är den liten och behändig eller stor och klumpig? Tell me.



Kram

2011-01-13 @ 11:30:05
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag testade lägga Elliott sådär som Ebba ligger mot amningskudden, han stormtrivs så :) Så jag tror det blivit hans nya favoritposition. tack för tipset :)

2011-01-13 @ 21:47:20
URL: http://katjasoderback.wordpress.com
Postat av: Gunilla W

Hej!



Tycker att det är på tiden att jag lämnar en kommentar nu.



Jag hittade din blogg när vi var på jakt efter ett hus att bygga, vi förr pladask för Carolina och började följa din blogg, våra drömmar ligger lite på is just nu. Det har varit så kul att följa ert bygge, ni har verkligen gjort det bra! När du sedan berättade att du väntade barn var vi ungefär lika långt gångna och det blev kul att följa din blogg av ännu en anledning. Vår fantastiska son föddes den 5 november. Jag skulle gärna läsa mer om era fortsatta husplaner och kanske om ni har några planer för tomten mm. Sen är det ju aldrig tråkigt att läsa om er ögonsten, de är ju viktigast i hela världen!



Ett stort grattis till en underbara Ebba!



Med vänliga hälsningar

Gunilla

2011-01-13 @ 22:44:04
Postat av: Carolina

för det första; vad trodde du?? Det är klart det blir fullt fokus på underbara Ebba! Det är liksom sånt man får räkna med när det föds barn i familjen. ;-)

För det andra; jag är fortfarande impad av Ebbas styrka i nacken! Tycker hon ser ut att stormtrivas med amningskudden under magen, men det kräver ju sin styrka i nackmusklerna. Eller vad säger faster, som väl kan det där med muskler....? ;-)

2011-01-14 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0