På återseende!

2011-01-10 @ 15:04:35

Adjö julgran...ses nästa år!
Jul stjärnorna får dock bli kvar några dagar till... skull gärna ha dom hela januari ut.
Men det går mot mina principer ;-)

Nu står gungstolen där julgranen stod!
Blev en mysig liten hörna.



Kom nyss från grannen Alexandra (+ Fredrik och lille Nick ).
Alexandra hade "grannfrufika".
Vi har det med jämna mellanrum. Tror jag berättat förr.
Alla vi "hemma mammor" träffas, så snart har jag varit hem till alla här i vår by :-)

Shit trevligt var det iallafall. Tycker vi bor i bästa området, alla är så gulliga och trevliga!
Alexandra hade lagat en smarrig Marianne cheescake. Måste testa laga!

Nej, nu ska jag göra någon nytta...

♥Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0