Ny vänn!

2011-01-11 @ 22:52:55

Jag ha fått en ny vänn :-) En Nikon D40!!!
Min alldeles egna systemkamera. Jag är så lycklig!!

Ha inte riktigt hunnit sätta mig ner och lära känna den ännu.
Så nu har jag bara fotograferat med standard inställningar.
Men jag kan ändå säga att jag är mer än nöjd :-)

Idag ha vi varit till staden med Ebbas mommo.
Uppdraget var att hitta klänning åt henne till bröllopet i februari.
Vi hittade 2 st :-D

Sen bjöd mommon på käk så vi kom hem först kl.19.30.

Nu är jag för trött för att blogga så nu tror jag det blir sängen.
Natti natt.



♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Nämen gu så söt Ebba är, finaste lysblå ögonen har hon.

Jasså, bröllop i februari, blir det kombinerat bröllop och dop?! blink, blink ;)

2011-01-12 @ 11:45:47
Postat av: Jane

Gud va kul med en ny bra kamera! Blir ju helt annat med systemkamera! =)

Ebba blir för övrigt bara sötare och sötare för varje dag! =)

kramar

2011-01-12 @ 18:01:46
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Faster

Shit vad hon växer....tur att vi kommer i helgen:-))..krama henne från mig!

2011-01-12 @ 20:52:51
Postat av: Cindy

Marie: nä tyvärr.... men de skulle ju ha vart skönt så skulle man ha de "överstökat" :-)



Jane: Tack!



Linda: Jodå hon växer så de knakar!



Kram

2011-01-12 @ 21:26:34
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Gunilla W

Hej!



Tycker att det är på tiden att jag lämnar en kommentar nu.



Jag hittade din blogg när vi var på jakt efter ett hus att bygga, vi förr pladask för Carolina och började följa din blogg, våra drömmar ligger lite på is just nu. Det har varit så kul att följa ert bygge, ni har verkligen gjort det bra! När du sedan berättade att du väntade barn var vi ungefär lika långt gångna och det blev kul att följa din blogg av ännu en anledning. Vår fantastiska son föddes den 5 november. Jag skulle gärna läsa mer om era fortsatta husplaner och kanske om ni har några planer för tomten mm. Sen är det ju aldrig tråkigt att läsa om er ögonsten, de är ju viktigast i hela världen!



Ett stort grattis till en underbara Ebba!



Med vänliga hälsningar

Gunilla

2011-01-13 @ 13:36:11
Postat av: Pia

Ska din mamma gifta sig???

2011-01-13 @ 23:52:40
Postat av: Sofiia

härligt att få läsa att du är nöjd! :))

2011-01-23 @ 20:32:08
URL: http://karlssonssofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0