Lekrum

2011-01-20 @ 14:04:00

Tidsinställt inlägg på skoj.
Vidgar mina vyer ;-)

Håller på och planerar lekrummet nere.
Vet inte riktigt om det är aktuellt än, men drömma får man väl :-)

Jag ha tänkt mig någon fondtapet men vet inte riktigt vad än... kanske
Dino från Sandbergs tapeter:



Sen skulle jag vilja ha expidit hyllanfrån Ikea, liggandes


och så skulle vi göra så här som på dom 2 följande bilder, fälla in ho och spishäll
(Bilden lånad från styleroom och tesan83)




Sen hittade jag en sida med väldigt fina barngrejjer på Bestkids

Vill ha därifrån:








Ett måste i ett lekrum är ju maskerad kläder...
På en så här fin klädmajor kan dom få hänga ;-)


Drömmer och planerar vidare....


Kommentarer
Postat av: Cindy

Aha... nu funkade de!!!

2011-01-20 @ 14:05:16
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: camilla

Alltså, den där expediten, är det en ny variant?! Annars har jag dåligt minne eller så har jag aldrig sett den :D Sån skulle gå bra här också.....

2011-01-20 @ 17:13:08
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0