Koma

2011-01-01 @ 12:57:37

Idag är en tung dag...
Kom hem kl.03.30 :-O

Vi började dagen tidigt igår. Kom ut vid 14.30-tiden.
Vi tog på oss utekläder och vissa åkte lite pulka och hade snöbollskrig ;-)
Sen grillade vi lite korv över öppen brasa.

Ebba då....skötte sig exemplariskt hela kvällen.
Vid middagen dock höll alla 4 barn (Ebba, Emil, Wiggo och Elias) låda.
Det var inte tyst någonstanns och man måste skrika för att höra göra sig hörd :-D
Vi asgarvade alla åt situationen.
Tänk hur det kan ändra på bara ett år.

Ebba somnade för natten kl.21.30 och sov genom hela fyverkeriet.
Vi tjejer skålade och skrattade lite åt att alla i vårat gäng vart gravida 2010.... hur ska vi slå det?
Killarna stod för fyverkerierna och det var maffiga saker. Skit fina verkligen.

Åt god mat hela kvällen och man rullade fram.
Kl. 02.00 väckte jag Ebba och klädde på henne´.
Hon somnade om i bilstolen. Sov hela vägen hem och hemma lade jag henne i sängen och hon fortsatte sova.
Vaknade kl.8 för att äta och somnade snabbt om och vi tog morgon kl.10.00.
Men så trött e jag, inte van att va på "fest" hela natten ;-)

Idag blir det bara mys i soffan.
Glömde dock kameran där ute i saltvik så det blir att åka ut och hämta den.
Sen ska vi till fammo/faffa på Oxfilé.... idag me :-)

Inga bilder då jag inte har kameran hemma... återkommer med de.
Ebba och hennes bebiskompisar var så fina ♥

Hoppas ni firade in det nya året lika bra som oss.

Ps. fick en fråga vad allt vi hade med oss till festen!
*Babysitter, tänkte att hon antingen vill sova i den eller i vagnen.
Var bra att vi tog med den för hon låg i den då vi försökte äta ;-)
*Pyamaser ( japp flera i.o.m. att hon är en kräk bebis)
*Vagnen
*ombytes kläder ifall hon sku kräkas på finkläderna
*sen alla grejjer vi sku ha med.... raketer, dricka, kläder och sånt.
Tyckte vi hade massor med oss, men kanske inte.
Men jag har fullt upp med allt då vi ska iväg. Glömmer allt och inget.
Men hade allt jag ville ha under kvällen så det gick bra.

♥Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: J

Det var ju inte så mycket :) Det blir en hel del grejer jo nu då man har barn. Inte bara att ta sin egna lilla väska och gå.

2011-01-01 @ 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0