Int ännu nej!

2011-01-05 @ 21:47:30

Har inte varit efter kameran ännu :-(
Tycker blogginlägg utan bilder suger... så därför har det inte bloggats!
Ska förhoppningsvis masa mig ut i morgon efter den. Har kameraabstinens.

Annars då... 
Magsjukan kom och gick... verkar som väldigt många faller i den.
Usch för magsjuka... tar hellre feber och flunsa känns de som.

Ebba växer så det knakar och utvecklas i rasande fart.
Hon är bara för go.
Hon har sina stunder dock, då hon kan visa sitt temperament!
Hon vill gärna att det ska hända grejjer då hon är vaken. Sitta still, jonä ;-)
 Ammar fortfarande och det går väl också bra. Hon äter ofta med 3 timmars mellanrum, men under dagen kan de ibland gå 5-6 timmar. Då äter hon tätare på kvällarna.

Nätterna är fortfarande väldigt bra (vågar knappt skriva de) hon sover så gott och har inte skrikit en endaste natt!
Hon brukar börja böka då hon vill ha mat så då vaknar jag av det.
Ofta sover hon med oss från morgon sidan annars i egen säng.
Vi sover liiite för länge på mornarna, men känns som jag unnar mig det. En dag vill hon ta morgon kanske kl.06 så då undar man nog varför man inte tog sitt tillfälle ;-)

Eftersom jag är lite snål med bilder på mig själv, så ska jag nu då jag inte har nya bilder bjuda på en :-)
Mitt gulle 5 dagar gammal.... tänk va tiden går fort.
Och tänk va hon ändrat!






I morgon är det röd dag.... betyder leeeedigt.
Nå jag e ju ledig alla dagar, men det betyder ju att Ove e hemma.

Nej nu mys i soffan med mannen.
♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Jane

oj va många inlägg jag missat när jag varit borta.

Många fina bilder, hon e ju så underbart söt lillan!

Längtar tills jag får träffa henne!

kram till er

2011-01-05 @ 21:54:55
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Madde & Liam

Så där oförskämt länge sov jag och Liam också i början :) Men nu är det andra bullar, haha. Så passa på och sov nu, man vet aldrig när det vänder!

Kram

2011-01-06 @ 19:25:37
URL: http://www.wimsis.blogspot.com/
Postat av: Catja

Njuut av sovmorgnarna!!! :) I Början steg vi upp vid 06 med Anton..ujuj, grus i ögonen, då jag ammade nästan varannan timme på nätterna. Nu somnar han ganska sent, typ 21-tiden och vaknar vid 8-9. Jääkligt skönt tycker jag! Nu är han 1 år och nätterna funkar äntligen bättre.

2011-01-06 @ 21:20:39
Postat av: Cindy

Ja precis de e ju de jag anar att vi sen kommer få tidigare mornar ;-) Jag ska nog sova nu jag, synd att man inte kan lagra sömn.

Kram på er!

2011-01-07 @ 11:21:21
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0