Poteito potato

2011-02-27 @ 10:38:38

Idag va de dags...

Första smakisen. Bestod av potatis!
Kommer nu att ge potatis några dagar och sen går vi över till morot... sen palsternacka osv.









Ebba skulle gärna haft mer men nu börjar vi sakta men säkert ;-)

Igår då...
Var på tjejfest.
Anna och Linda ordnade... bra tjejer som orkar ställa till ;-)
Tema: Glitter och glamor.
Tjejerna va så snygga...
Var skit trevligt... cosmopolitan, sex and the city, sing star!!!

Hade tänkt köra hela racet med sprit, arken... ja hela kittet!
De vart nyktert, inget arken och hem vid kl.01 :-D
Ebba vägrade ta flaskan, så det var bara att va nyktert.
Tack och lov så va festen hon grannen så jag kunde gå i mellan och amma.

Men jag hade hur trevligt som helst.
Jag kan ha superkul utan att dricka så de e ingen fara.
Men jag vet va jag ska dricka den dagen jag ska fest... Somersby cider.
SHIT VA GOD, smakade och mmmmm :-P


Va mer...

Tog bild på Ebba i går i dopklänningen. Bättre sent än aldrig!


Till sist bjuder jag på en lite bild av charmtrollet ♥


Nu vila lite tills de e dags för babysim.
Ebba sussar ute i vagnen.

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Janni

De är så underbart fint att de är så många namn på dop klänningen. Den blir ju verkligen jätte speciell!

2011-02-27 @ 18:41:26
URL: http://jannialtin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0