Nå nu då!?

2011-02-13 @ 21:44:02

Jag glömde kameran till Ebbas dop :-(
Hur kan man göra de ???
Nå några andra tog bilder och Ebbas faster filmade även.
Så kanske jag så småningom kan bjuda på nått.

Dopet gick bara bra.
Elliot, Ebbas kusin, läste fint ur bibeln. 8 år och läste flytande och med inlevelse.
Kan säga att det inte var lätt text heller :-O Otroligt stolta är vi över honom.
Han fick även torka Ebbas hår efter att prästen "vigt" henne.

Ebba fick otroligt fina saker också... det ska jag iallafall visa er, men inte nu.
Är trött och slut efter ännu en hektisk helg.

Idag va vi för första gången och badade med Ebba :-)
Hon va väldigt chockad till en början, inte lessen, men inte glad.
Mot slutet lättade hon och började le lite. Men efter 20-25 min. gick vi upp så hon inte skulle få kallt.
Bastun gillade hon mest.
Dock glömde jag även här kameran :-(
Men ska ta lite bilder nästa söndag.

Eftersom mina dagar ser rätt likadanna ut....
Promenader, fika med vänner, vila, äta, sova osv. så behöver jag nu er hjälp!!!!
Ni ska få ställa frågor!!!
Eller så får ni ge önskemål om vad ni vill att jag ska fota, kan va vad som helst (utom naket ;-) )


♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Pamela

Hehe..alla frågor jag har e ju om Ebba typ.. :P



Du kan väl berätta om hur allt börja för er? Om de int känns för privat vill säga...

När och hur du och Ove träffades, hur ni kom på att bygga hus och hur ni bestämde var ni skulle bo och så..

Kanske konstig fråga..men jag tycker de e kul o veta hur folk träffades! Finns alla möjliga sätt o träffas på tydligen! :)

Men som sagt, känns de för privat så strunta i de!! :)

2011-02-14 @ 11:37:14
Postat av: Maggs

Äsch jag som tänkte naket direkt...fniss!



2011-02-14 @ 12:33:37
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Cindy

Pamela: De ska jag, bra ide :-)



Maggan: jag gissade just att du sku vilja de ;-)

2011-02-14 @ 16:31:31
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Sara

giftemål? fler barn? Har ni samma syn angående de mest som hus, barn, framtid m.m..?

va kan verkligen förgylla din dag som ove gör och som ebba gör vänner familj?

va har du för framtidsdrömmar?

Sånt sku va intressant..

2011-02-15 @ 14:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0