Bad hairday

2011-02-17 @ 18:06:51

Har glömt att visa Ebbas dop presenter...
Väldigt fina sådanna :-)


Barnkammarboken (vi har nu 3 olika :-D , älskar dom böckerna), mumin tallrikar och bestik, Smycken (otroligt fina), smyckeskrin, sparbössa med pengar i, litet hjärte ljus.







Den här fina korgstolen fick hon också!


Alltså super tack alla för dom fina presenterna.
Och tack för att ni ville komma och fira när
Ebba Ofelia Linnéa fick sitt namn!

Måste ju visa Ebbas frilla, hon har inte mycket hår kvar längre.
Lite tofsar här och där.
Hon ser bara för skönt ut.




Sen visar jag väl lite andra bilder då när jag håller på!







Idag var vi på promenad med Malin, Tiina & lille Emil. Jätte skönt, gick 5,8km.
Sen bjöd jag på lite lunch.

Nu ska jag relaxa lite i soffan, sjukt trött!

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Annica

Säg till när du vill promenera och bjussa på lunch... jag kommer!! :-)

Söta lilla Ebba...

2011-02-17 @ 18:33:02
Postat av: Cindy

Annica: I morgon? Kl. 14 får jag gäster men vi hinner ju med både promenad och lunch före de :-D Men va kan man bjuda dig på då???? Kolsyrat vatten ;-) ???? Puss

2011-02-17 @ 21:59:11
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0