Allt & inget

2011-02-22 @ 20:58:56

Idag ha jag och Ebba varit och träffat lilla Cornelia och hennes mamma Marie :-D
Vi tog först en promenad och sen fikade vi.
Eftersom det bara är någon månads åldersskillnad så är det ju otroligt roligt att följas åt.
Lilla bebisarna sussade sött medans mammorna kacklade på, så dom träffade tyvärr inte varandra.

Måste bara visa bild på den nya skönheten :-D


Det schysstaste med den nya skönheten är nog att den är väldigt tyst OCH man kan ställa in tid då man vill att den ska börja tvätta. Så slipper tvätten ligga blöt hela natten tex.

Nu undrar jag...

Känner någon till denna barnmatstol från Jysk.

Kolla lilla Ebba...
Man lägger henne mitt i baby gymmet och någon sekund senare ligger hon utanför???



I morgon ska vi till rådgivningen... alltid lika spännande :-)

Hihihi... bara för att jag skrev Gravid! i förra inlägget hade jag över 400 besökare, har annars kring 200-300 ;-)

♥Kram♥




Kommentarer
Postat av: Minna

Jösses vad du har läsare! :) Skoj!

Haha.. Lilla Ebba är så sööt. Gick de bra på rådgivningen? kram

2011-02-23 @ 10:42:54
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Erika

Den där maskinen står hemma hos oss oxå. Räknade fel en gång så den startade mitt i natten men nu så är tvätten klar när man kommer hem.

2011-02-23 @ 11:19:16
URL: http://ikakansjalv.blogspot.se
Postat av: Camilla

Klart det, vi väntar ju på syskon nu ;D Nej jag skojade, men man blir ju nyfiken på en sån rubrik! :) Jag var till Jysk i veckan men såg inte den där stolen, men den vill ju jag ha! :D Eller annan tripptrappmodell, fast de e så dyra..

2011-02-23 @ 12:41:25
Postat av: Pamela

Sån tripptrappstol rular!!! Vi hade såna åt barnen när jag jobba på dagis, och syrran har en åt sin lilla tjej! Dom e suveräna! Kan användas från det att dom börjar sitta, tills..jaa...ibland sitter jag på den när jag hälsar på sörran! Tar ju förstås bort bygeln dåja... ;)

Vi ska ha sån åt Hugo! :)

Bara ti köp bort alltså! :)

2011-02-23 @ 13:42:42
Postat av: Pamela

Va tusan..vart försvann min kommentar??



Anyway..jag skrev kort o gott att såna tripptrappstolar e suveräna!!! Vi hade såna när jag jobba på dagis, syrran har en åt sin tjej, och vi ska köpa till Hugo. Man kan ju använda dom från de bebben börjar sitta, tills vuxen ålder! Jag sitter i den hos sörran ibland, dock med bygeln borta.. ;)



Så köp bort!! :)

2011-02-23 @ 13:45:21
Postat av: Pamela

Men åhh...där kom den ju iaf..jobbigt! Sorry Cindy..trakkar din blogg här..du kan ju radera 2 av mina 3 inlägg.. :/

2011-02-23 @ 13:49:19
Postat av: Cindy

Minna: Jo de gick bara fint. Växer enl. sin kurva.



Camilla: hoppas den finns, skulle så vilja ha den.

Mycket billigare än Stokke!



Pamela: du är för härlig!!! Ja dom e kanon! Kram

2011-02-23 @ 14:07:20
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Hanna

Måste först bara säga att det är ju en för söt tjej ni fått! Hon gör sig väldigt bra på bild!

Sen tänkte jag höra... Vi ska oxå ha såna skåp under tvätt å tork som ni har. Har n satt nån skiva mellan maskiner å skåp? //Hanna

2011-02-25 @ 23:04:59
URL: http://husdrommen.blogg.se/
Postat av: Cindy

Hanna: Tack :-) Jo vi har en rätt tjock täcksida mellan maskinerna och skåpen. Hade först tänkt sätta bänkskiva, men det skulle ha sett lite konstigt ut då vi har bänkskiva ovanpå maskinerna också. Man måste nog ha något på skåpen, annars ser man skårskarven emellan skåpen. Kram

2011-02-26 @ 08:43:07
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0