Stolt!

2011-12-19 @ 21:14:23


Idag var det insamling på torget för hjälpsändningen till Lettland.
Min pappa och hans sambo Mia skippar igen sin jul för att berika barnen i Lettlans jul!
Men detta skulle dom inte klara ensamma.
Dom behöver hjälp och jag är så stolt över engagemanget från ålänningarna.
Lastbilen blev full och med allt från kläder, mattor, fina leksaker osv.

Pappa berättade att två små pojkar hade varit på Hesburger och fått varsin ny leksak. Leksaken ville dom skicka till barnen i Lettland ♥ Behöver jag säga mera!!??
Tårarna rinner över hur fina människor det finns.
Dessa gravidhormoner är inte att leka med.

Men ett stort tack till ALLA som hjälpt min pappa och hans Mia att göra resan möjlig i år igen!!!!

Och jag kan inte säga annat än att jag är så stolt över min pappa och hans Mia för att dom gör något!


Kommentarer
Postat av: Sus

Ja dom är verkligen fantastiska!

2011-12-20 @ 08:54:02
Postat av: Pappan

Hej



Vet inte om det var fler som kom från Hesburger med leksaker till lastbilen. Men mina två flickor gjorde precis det här som du skriver om. Den yngsta var dock inte överlycklig att göra det hela, men hon är så liten så hon förstår inte riktigt vad det handlar om. :-)

Den äldre av flickorna tyckte det var roligt att hjälpa till, att få vara lite "tomte".



Men tack för att ni uppmärksammar sånt här. Ska berätta för flickorna.

Och så hoppas vi att någon blir glad över det dom får.

2011-12-20 @ 19:13:05
Postat av: Cindy

Det kan ha vart flickor ;-) Men du ska va stolt över dina flickor... inte alla som vill ge bort en ny grej. Tack för ert bidrag :-)

2011-12-20 @ 20:24:28
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Cindy

Min sambo som var med säger att min pappa nog sa att det var flickor. Så det är helt klart dina tjejer ♥ Tacka dom så mycket...

2011-12-20 @ 20:43:05
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0