Insamlingen...

2011-12-18 @ 21:43:33

I morgon mellan kl.17 och 19.30 sammlar pappa och Mia in det som ska till Lettland.
Insamlingen sker på torget i Mariehamn.

Jag kommer skicka flickkläder storlek 50-80.
Denna kartong är fylld med fin fina kläder ♥





Det känns riktigt bra i hjärtat trots att det kom lite tårar då jag gick igenom kläderna ;-)

Bebisarna på barnhemmet behöver dem mer än vi.
Och om det nu kommer en liten kille i vår familj så vill jag köpa nytt.

I går var jag på 30 års kalas till min fina vänn Carro :-)
Ove stannade hemma med Ebba eftersom hon inte är helt 100 frisk ännu. Eller frik tror jag nog hon är men grinigheten efter öroninflammationen verkar hänga kvar ett ta ännu ;-)

Tiden for i väg igår och skalmansklockan hade ringt för länge sen innan jag var hemma och i säng !!!
Men de va så trevligt så det var verkligen värt att va lite trött idag :-D

Nu lite häng i soffan...snart sängen.
Jobbat i kväll, ett riktigt bra arbetspass... när man är nöjd och belåten över si  insats!

Kram alla och ha en trevlig start på veckan i morgon.
Snaaaaart är det julafton!!!


Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Ville bara fråga var du köpte den där urmysiga filten? Tänkte att jag skulle önska mig en av tomten. Gud jul om vi inte ses innan! Kram!

2011-12-18 @ 21:49:12
Postat av: Cindy

TYGER & SÅNT!!!! Kram och God Jul till dig också :-)

2011-12-18 @ 21:51:13
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0