Ebbas rum

2011-08-09 @ 21:50:53

Nu är Ebbas rum i stora drag klart :-)
Blev så fint som jag tänkt mig.
Sänghimeln är bara tillfälligt hängd på gardinstången...



Det som nu skulle behövas till rummet är en byrå att ha hennes kläder i.
Gillar denna:


Sen ska jag laga lite tavlor av tapeten som blev klar... skulle vilja spicka i hop några ruffiga vita ramar till det.
Får se om tiden och orken går ihop där!?

Skulle även vilja ha en leksaks spis där vid bordet och stolarna.
En sådan här, VIT!!!!

Ovanför skulle det va en fin hylla med barnservis på från Ikea:


Nu till kvällen/nattens största händelse...

EBBA SKA FÖR FÖRSTA GÅNGEN SOVA I SITT RUM :-D

Så spännande... hon kanske flyttar in till vårt rum igen om någon dag ;-)
Hon somnade iallafall utan problem.

På tal om Ebba så är hon vääääääldigt jobbig just nu!
Hon var sjuk här 4 dagar, hög feber runt 40 grader.
Efter det nu är hon skit grinig, sover endast korta vilor... vilket gör att hon alltid är trött.
Vill bara va med mig och låtsas gråter för att jag ska ta upp henne.
9 månaders åldern.... ljuvlig... näääää!!!!

♥Men söt e hon♥


 ♥


Kommentarer
Postat av: Pamela

Va fint hon fått!! O finare lär de bli! :)



Va "skönt" o höra att de e fler!! Hugo är "jobbig" just nu oxå!!! Vägrar va för sig själv, som han annars är riktigt bra på!! Är o sliter en i byxbenen heeela tiden...men vi skyller på tänder o nån kris av nåt slag..utvecklings typ.. :P

2011-08-09 @ 22:20:16
Postat av: Linda

Så fint rummet blev! Längtar som tusan tills man själv får börja fundera på inredning till nya huset!

2011-08-10 @ 08:04:34
URL: http://fagerlundsbygg.blogspot.com
Postat av: Sara

Jättefint! Har också en 9månaders -hu så jobbig ålder. Han ska få flytta in i sitt rum snart med :). Ett tips bara -vi köpte den där briospisen till vår stora för ett par år sen, han som älskar leka kök har knappt lekt med den. Sen hittade vi det på ikea http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70129801 som han leker med i timmar! Kanske man kan måla vit....

2011-08-10 @ 09:01:48
Postat av: Cindy

Pamela: Ja jobbig är bara förnamnet ;-)



Linda: Ja, jag förstår det... men de rullar ju på för er. Inte länge nu så står drömkåken där :-D



Sara: Tack... ja, hon får gärna bli 10 månader nu ;-)

Tack för tipset ang. spisen....



Kram

2011-08-10 @ 12:29:26
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Mikaela R

Det blev väldigt sött! Jag längtar tills vi kan börja flytta in våra grejer... Nån vecka kvar nu! TApeten var väldigt fin! Undrar varför jag satt dit länken... Bloggar ju aldrig! HAr lite dator-problem...

2011-08-10 @ 16:22:37
URL: http://melkersfamilj.blogg.se/
Postat av: Sus

Fint rum! O förresten e 3,5 åringar oxo ganska jobbiga ;o) . Men förståss rara oxo emellan ;o)

2011-08-10 @ 21:36:15
Postat av: Maggs

Hej hej

Vart finns den där vita byrån att köpa?

Hoppas ni haft en bra sommar, det har jag ;)



Kram på Er

2011-08-12 @ 15:53:28
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: cindy

Maggan: åh djur glömde sätta länk. Den e från IKEA, hemnes serien du vet. Kram

2011-08-12 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0