Smoothies

2011-04-07 @ 20:50:41

Ska först tipsa om en sida med en massa mumsiga smoothies.
http://www.smoothiesrecept.se/



Men ofta lagar jag på följande vis...

Lite frusen mango
Lite frusna hallon
Lite frusna blåbär
Tillsammans ca. 2 dl
Sen lägger jag i en banan och ca. 1 dl juice (av varierad sort, den jag har hemma).
Mixa och drick....
eller så laga den lite tjockare och ät den med sked mmmmmmmmums!!!!

Just nu då jag inte har en mixer... använder jag Tupperware´s mixer. Den man vävar med förhand.
Fungerar också väldigt bra :-D

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: ramona

MEN... perfekt!!! precis vad jag ville ha nu ju!! :=)

2011-04-08 @ 09:51:44
Postat av: Åsa, mamma till Sebastian

Åh smoothies! Såå gott!



Och yes, det var mig ni passerade i rondellen ;)

2011-04-08 @ 13:12:32
URL: http://minifjun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mången tack =)

2011-04-08 @ 16:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0