Ruckbar!

2010-09-08 @ 20:26:19

Idag va det dags för ett besök till BM.
Alltid lika spännande/trevligt.

♥ljud 152 slag/min
Tror dock att ♥ljuden var högre idag pga att Bebis vart lite sur.
Både BM och studerande skulle känna hur Bebis låg och det är kanske inte Bebis gillade :-)
Det dom kände var iallafall att huvudet är neråt, inte fixerat dock, det var ruckbart.
SF mått 33 nu i vecka 32+4 så jag håller mitt mått på den övre sidan om kurvan.
Vikt min stod stilla från förra besöket.
Hb 118, har inte kännt mig trött alls så jag lägger inte så stor tyngd vid det.
Urin ok.

Så med andra ord så löper allt på som det ska :-)
Nu jobbar jag bara 11 dagar till, tjohoooo :-D


Idag har vi fotat magen...
Är väldigt ofotogenisk så jag har ingen större förhoppning om bilderna :-)
Men dom på bara magen tror jag blir bra.
Malin är duktig så hon får det nog till nått.
Dock är tanken mest att ha dom i album som minne, är man mer nöjd med någon så kanske de blir någon tavla.
Men vi får se. Mest vill man ju ha minne av HUR STOR magen verkligen är/var :-D

Nu ska jag koncentrera mig på Idol.
♥Kram alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0