Mammaledig!!!!

2010-09-25 @ 10:26:20

Äntligen, som jag väntat!
Jag har nu gått på mammaledigt.
Känns underbart, spännande med en gnutta sorg för arbetet jag lämnat.
I.o.m. att det var ett vikariat kommer jag ju troligtvis inte gå tillbaka dit.
Kommer sakna mina patienter och framförallt kolleger :-(

Men nu är det en spännande tid framöver...
Bebis kan komma när som helst, men kommer troligen inte på många veckor ännu ;-)
Nu ska det vilas, lagas storkok, städas, fixas och mysas.

Jag ska framförallt mysa med magen, kommer att sakna den så ♥
Jag vill ju hellre självklart att Bebis ska va på utsidan, men de e så mysigt med alla buffar och att ha h*n så nära sig. Närmare kan de inte bli.

Nu ha Bebis blivit 35 fulla veckor. Vi går in i vecka 36 idag!


Tycker magen blir bara bredare och bredare...
Inte lika "toppig" längre.



I onsdags va jag till BM:

Blodtryck ok
Urin ok
♥ljud 143
SF mått 34
Hb 118
vikt 1 kg upp
Huvudet neråt, fortfarande ruckbart :-/

Är jätte svullen nu, ska nu inhandla ananas, persilja och dricka ordentligt.
Känner att jag är väldigt tung i kroppen.

Annars mår jag rätt bra. Några nätter nu har varit rätt ok, endast kissat typ 3 ggr och ha sovit rätt gott där imellan. Nu behöver jag inte längre stressa över nattsömnen då jag inte behöver vara pigg och allert på dagen.

Huset då... Kaklingen går framåt, men de e nog en hel del kvar.
Tror att Ove ska försöka göra lite själv då vi börjar känna lite stress med att få de klart.
Vill ju att de ska va klart tills bebis kommer.

Nästa helg åker vi till Uppsala och handlar det sista.
På samma gång ska vi bo hos våra vänner som köpt hus.
Ska bli super trevligt.

Förresten så får jag ev. fotona som vi tog på magen idag... kanske kastar in någon om jag vågar ;-)


♥Kram på er♥



Kommentarer
Postat av: Madde

Oj vad tiden går snabbt! Tänk att om drygt en månad har ni er lilla bebis här <3 Passa på och njut så mycket det går nu!

Kramar

2010-09-25 @ 11:35:52
URL: http://www.wimsis.blogspot.com
Postat av: Tessa

Cindy du måst komma o köpa världens snyggaste o skönaste stödstrumpor till vår butik! Har testat dom inatt på diskotek o flera timmar på fötter idag, helt suveräna!

Du är jättefin ju, o grattis till mammaledigheten, njut nu. Kram

2010-09-26 @ 22:51:46
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0