Fredagsmyyyyyys

2010-10-15 @ 22:17:23

Vill börja med att Gratta Micke och Lessa (http://perdidi.wordpress.com/) till deras lilla underbara dotter som föddes i morse. Hon hade då brottom till världen :-)

Här hemma går de på som vanligt... Känns HELT OVERKLIGT att vi en dag ska få vår bebis.
Känns inte alls i närheten eller som att det skulle ske i närmaste framtiden. Känns som jag kommer va gravid nu, sen finns de liksom inget!

Ikväll är det Fredag och då är det mys på schema...
Ove och Walter tar detta på största allvar, med lite gull framför öppna spisen ♥





Denna lilla fina korgsäng har jag fått låna av vännen Anna.
Jätte fin, nu skulle jag bara vilja ha en sänghimmel till. Var och kollade på tyger, men hittade inget som jag föll för. Tror jag syr om ett lakan och syr på någon spets eller nått. Idéer?





I morgon blir det besök till BB och se på det lilla underverket :-)
Ove ska lista badrummet också, det är nämligen färdigt nu.
Så nu är de alltså listning, vvs och el kvar.

Backade in i Oves bil idag :-( F-n va sur jag blev. Inga större skador, men f-n såååå onödigt.
Baklyktan sönder och skador i lacken på kofångarn. SUCK!

♥Kram och trevlig helg alla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0