Kalas och besök...

2010-11-11 @ 20:54:26

Idag ha vi varit på kalas...
Vi klädde upp oss lite... inte för mycke och inte för lite :-)


Annars rullar dagarna förbi.
Har denna vecka försökt få lite rutiner i vardagen. De går så där.
Har mycket besök alla dagar och då vill man ju inte direkt lägga ut henne i vagen och så vidare.
Folk kommer ju ändå för att se på henne, inte mig ;-)

Men f.o.m. nästa vecka så ska jag vara hårdare med rutiner för min, Oves och Ebbas skull.

I morgon tänkte jag att vi sku åka till stan en sväng, göra lite ärenden.
Skulle även behöva åka via BB och göra e hörselest på Ebba.
Hon är "gokänd" på det ena örat, men de ville inte fungera på det andra.
Jag är dóck inte orolig att hon inte sku höra på det öra heller för hon reagerar tydligt på ljud på båda sidor.

Annars vet jag inte vad jag ska berätta...
Livet med en bebis är verkligen rätt relax... blir nog annat om några veckor tror jag.
Så jag njuter så länge hon är "lätt" vårt lilla hjärta.

♥Världens finaste lilla Ebba♥

Sängen snart.....

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Lessa

Sötplutt hon är! =) Tjusig i klänning/tunika! =)



Vi hade besök varje dag i två veckor när vi kom hem. Det är lite slitigt och duktigt skönt sen när det lugnar sig... Men kul förstås att familj/vänner engagerar sig! =)



Sitter o läser din blogg från våren. Shit, plötsligt blev jag sugen på att vara preggo igen. Sådär i början. Att räkna dagar som blir veckor... Spännande när det börjar synas... Stört, jag vet. =)



Trevlig helg på er!

2010-11-11 @ 21:41:30
URL: http://www.perdidi.wordpress.com
Postat av: Cindy

Ja visst e hon fin :-) Ja de e jätte kul med besök och de skulle va skit slött om ingen kom. Men den lilla nackdelen är då rutinerna, som ej existerar ;-) Preggo önskan redan..... du e galen!... den ha dock inte hittat mig ännu :-D

Kram och trevlig helg, tack för blöjorna!

2010-11-12 @ 08:44:03
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Minna

Hon är jätte fin! :)



2010-11-12 @ 10:36:37
URL: http://minnaamanda.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Kan tänka mig att det blir lite si och så med rutinerna när alla vill se lilla damen =)Dock har Tina och jag tänkt komma på en liten visit så småningom (när vi och du har passligt ) med en liten present från avd. :)

2010-11-12 @ 17:16:04
Postat av: Cindy

Tack Minna :-)



Isabell: självklart ska ni komma över! Ring före bara at jag e hemma, passar mig typ när som. Kram

2010-11-12 @ 18:31:56
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det var samma sak med Kiara, fick inte godkänt på båda öronen först och jag blev JÄTTErädd! Hon hade nämligen inte reagerat på ljud knappt alls under bbvistelsen så jag trodde hon var döv och började böla inför sköterskorna :D (inte så kul då, men nu hehe..) Vad jag ville säga var att din flicka förmodligen har lika normal hörsel hon, men det är jobbigt att vänta på beskedet ändå.

2010-11-12 @ 23:49:14
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0