HUGA!!!

2010-11-24 @ 16:16:04

Idag vill man inte sticka ut näsan. Men vi gjorde de ändå.
Camilla och fina lilla Wilmer, som nu mittiallt är jätte stor killa, kom på besök :-)
Vi åkte till Annica och våldgärstade henne då hon i nått tillfälle igår sade at hon hade lagat kladdkaka.
Jag älskar kladdkaka.
Så där blev vi till kl.15.

Åkte sen och handlade lite mat... men måste åka i morgon igen och handla till lillaljul.
Lillajul firar vi första andvent här på Åland.
Vi äter lite julmat och barn får ofta ett eller två små paket.

Vi firar lite större lillajul än va kanske andra gör.
Detta för att vi firar som JUL på lillajul med min pappa.
Eftersom mamma och pappa är skilda så firar jag ofta riktiga julen med mamma.
Varför, jo för pappa brukar ofta va på hjälpsändningsresor till Estland och Lettland osv. eller så jobbar han.
Därför firar vi vår jul tillsammans på lillajul.
Så på lillajul sammlas vi i år hos oss.
Ska vi kanon kul.
13 vuxna tror jag vi blir + en massa barn.
Mamma, bror, pappa, pappas sambo Mia, Mias 2 döttrar med respektive, Mias son, Mias bonusdotter med respektive och Mias alla barnbarn och så vi då och lilla Ebba :-) Eventuellt kanske Oves mamma och pappa kommer också :-D
Härligt med stor familj ♥



Vi har hela helgen full planerad...

Fredag middag hos vännerna Malin och Dan
Lördag dag julmarknad på Jankarlsgården
och lördag kväll julfirande.

Så i morgon MÅSTE jag börja med julpyntet.
Kolla att alla stjärnor lyser och är hela osv.
MYYYYS va häligt att få ha lite ljus i fönstren.

Bjuder på nostalgibild...
tänk att det var lilla fina Ebba som vi så längtade efter ♥



och nu är vi en lite familj♥♥♥


♥Kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0