Ebba 2 veckor!

2010-11-13 @ 09:55:20

I går fick Ebba en liten kompis. En liten kille :-)
Grattis Tiina & Peter.
Den lille mannen fick lite coolt födelsedatum 12.11.10 ;-)

Idag ska vi, familjen till Annica & Pontus + barn.
Ove ska hjälpa P med deras garage och jag och A ska väl ta oss ut på prommis + att dom sen bjuder på käk :-)

Annars inget nytt...
Ska bjuda på en mag bild, 2v efter förlossningen. De betyder att lilla Ebba redan är 2 v. vårt lilla gull♥




Vikt mässigt vet jag inte om jag gått ner nått, då jag inte vägt mig.
Men kroppen känns lättare = skönt.

Bjuder på någon bild av vårt lilla underverk...




Trevlig helg mina vänner
♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Hon är så bedårande söt eran Ebba! Åh vad jag önskar vi hade bott närmare varandra!



Har också kompisar som fick barn igår, häftigt personnummer, fast vi skriver det ju åt andra hållet ;-)

2010-11-13 @ 17:47:30
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jätte söt e er lilla tjej!

2010-11-13 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0