I´m baaaaaaack :-)

2010-05-09 @ 18:32:53

Tro det eller inte men jag tror jag vaknat liiiiite ur byggkoman som uppstod mittiallt :-D
Det har inte hänt mycket här hemma... jo gardiner i halva (japp halva) vardagsrummet ha kommit upp.


Nu ha vi kommit igång med verandan på baksidan, blir super nice.
Ska visa bild sen.... på framsidan är verandan klar, bara trappor som saknas och att klä ner verandan så underredet inte syns. Men inget kan vi göra innan vi fyllt marken och vet hur vi vill ha framsidan. På tal om det så ska vi försöka fixa grävaren hit nått nu så fort han har tid så han kan fixa det åt oss.

På tal om nått helt annat så har det hänt nått stort....
♥ Jag och Ove ska bli föräldrar ♥
Vi är sååååå lyckliga och det kunde verkligen inte komma mer passligt.
Den lilla beräknas titta ut någongång i slutet av oktober/början av november :-D

Vi hade tänkt berätta först efter rutinul som är om en vecka, men tyvärr funkar inte det då min mage redan är väldigt stor. Har varit på ett extra ul just pga av den stora magen. Men allt var ok med bebisen, inga njurfel som jag misstänkte (hade för mig att jag kanske hade för mycket fostervatten och detta pga att bebisens njurar inte fungerade som de skulle). Bebisen var dock helt perfekt♥
Min stora mage beror nog på att jag hade lite innan ;-) och generna (mamma hade stor mage tidigt).
Måste ju bjuda en bild på den "stora" magen :-D



Bilden är från idag v. 14+5 enl. mig och v. 16+0 enl. ul

Hoppas det finns någon ynklig liten själv som hade hopp om att jag sku komma tillbaka.
Hade ju runt 200 läsare per dag innan jag hamnade i "koma".
Nu har jag ynka 37 tappra själar kvar :-D

Ska skärpa mig nu.
Blir väl dom en liten gravid dagbok nu.

♥Kram alla där ute♥


Kommentarer
Postat av: ramona

GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!! Himmel o pannkaka va skoj!!!!! och en fin månad dessutom ;)

kramar till er!!!

Funderar på att släpa gåbben ut nån kväll och spana på ert hus :))

2010-05-09 @ 19:32:27
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Cindy

Tack tack, japp bra månad :-) blir mysig jul.

Ja de e bara att komma. Ta mitt nummer av Annica så kan du slå en pling före så vi e hemma. Kram

2010-05-09 @ 20:51:05
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jessica.H

Sååå mysit!!!!!Grattis igen gumman!Kram!

2010-05-09 @ 21:49:14
Postat av: Emy

Stort grattis! Vad roligt, vet inte varför men jag har haft en känsla att det var nått sånt på gång ;)

2010-05-10 @ 07:25:07
Postat av: Sonja Sell fran Tyskland

Grattis! Jag tänkte redan att det maste vara nagot "hemligt" varför du inte bloggade sist. Hoppas du och bebisen mar bra.

2010-05-10 @ 07:48:41
Postat av: Pia

GRATTIS!!!

Vad roligt! Hade det faktiskt lite på känn! Tror din mamma har längtat! =)

Grattis än en gång! Och hoppas du fortsätter med bloggandet, har varit tomt...

2010-05-10 @ 09:12:29
Postat av: J

Stort grattis!! Ser framemot att också få läsa lite bebisbloggande, har saknat dina husuppdateringar. Ni har förövrigt ett grymt snyggt hus!! avis ;)

2010-05-10 @ 09:26:04
Postat av: Jonna

Grattis! :) Det är det bästa i världen att få barn! Du har en fin tid framför dig. Inte konstigt att du varit i "koma" heller, det tar på att vara gravid :)

2010-05-10 @ 15:08:15
Postat av: Westergård

Grattis, grattis!!! Vad roligt! =)

2010-05-10 @ 15:17:48
URL: http://livetpawestergard.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh vad roligt!! Är såå glad för er skull, hoppas allt går bra!! Kram Anna Åkerholm

2010-05-10 @ 15:38:41
Postat av: Ulrika

Grattis vad roligt för er skull, ska bli roligt att följa graviditeten. Lycka till med allt! Kramar

2010-05-10 @ 17:09:14
Postat av: Carro

Jammen STORT GRATTIS till er! Gud va roligt, och perfekt timeat me bygget ;) Jag är så glad att du är tillbaka här på internätet! Gardinerna är jättefina, och jag tycker ni hängt era stänger skithäftigt! :) Hoppas allt är bra med dig och att du får njuta av din graviditet utan några bekymmer! Kram

2010-05-10 @ 17:42:02
URL: http://flaxfix.bloggsida.se
Postat av: Cindy

Tack alla :-) Njuter verkligen.

de kunde verkligen inte komma passligare med bygget och allt. Ska verkligen försöka hålla er uppdaterade med allt, men i dag va de för tråkigt väder för hus fotografier :-) Återkommer :-D



Kram alla

2010-05-10 @ 17:52:10
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: kattis

Grattis va roligt Cindy :)Kramen Kattis

2010-05-10 @ 18:10:09
Postat av: Andréa

Men gu vad härligt, grattis! KOmmer att kika in ännu oftare nu! Massa kramar!

2010-05-10 @ 18:16:39
Postat av: Petronella

Gratulerar till magen! Kram Petronella

2010-05-10 @ 20:45:07
URL: http://tinnarochtorn2.blogspot.com
Postat av: Tessa

Åter grattis, skitkul =) ni hade det så fint hemma! Jag är en tapper själ som hängt kvar o kikat på dina "nya mattor" vartannan dag =)

2010-05-10 @ 22:18:13
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Tilda

Grattis Grattis!! Va roligt! Finns inget bättre än att bli o va förälder! Ni har en underbar resa framför er!

O Bloggen tittar man in till titt som tätt.. hoppas du fortsätter uppdatera som förut :)

2010-05-10 @ 23:00:55
Postat av: Viveka på Humlebacken

Men Grattis, vad kul!!!

2010-05-11 @ 08:03:44
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Marie

Jättegrattis till både dig och Ove!

Annars säger jag som Tessa, jag har också kikat på dina ny mattor många gånger : )

Kram

2010-05-11 @ 14:13:58
Postat av: Madde

Grattis! Jag har ju förstås redan fått höra det av mor din. :)

2010-05-11 @ 15:35:33
URL: http://lillins.wordpress.com
Postat av: Marika

Grattis! Och vad roligt att du ska börja blogga igen! jag brukar titta in flera gånger i veckan för att jag tycker att du har ett så otroligt fint hem!

2010-05-11 @ 16:14:46
URL: http://ikasanekdoter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0