Nya mattorna...

2010-03-13 @ 10:06:58

Nu ha alla våra nya mattor levererats :-) Mycket nöjd. Samtliga mattor är från Matthuset.

Vardagsrummet (grön Tessa matta):


"Biblioteket" grå fårull matta:


Tvrummet uppe, lila Tessa matta. OBS! Tv bordet skall målas svart:




Sovrummet Vit matta (kommer inte ihåg va det var för något märke):


Köpte ny lite mera påskfärgad bordduk. Skulle så vilja måla köksbordet vitt..... va tror ni?


Saknar ju även gardiner till matsals fönstrena. Kom gärna med tips vad för garnin typer ni tycker skulle passa.
Har funderat på hissgardiner pga. solen men vet inte om det skulle passa.

Idag hoppas jag på att få upp gardinerna i vardagsrummet, återkommer med resultat isåfall.

♥Kram och trevlig helg alla♥


Kommentarer
Postat av: Jane

Jag röstar helt klart på hissgardiner!

Som sagt, det blir så mycket mera öppet och sååå mycke snyggare me sånna!

Varför inte vanliga vita? Fresh och stilrent och så kan du matcha dukar i alla möjliga färger om du så vill =)

Och angående bord och stolar... MÅLA!!

är sååååååå fint med vita möbler, ger en mera lantlig känsla!

Kram!

2010-03-13 @ 18:32:33
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Erica

Som ett fan av vitt, säger jag "MÅLA!!" :)

2010-03-13 @ 19:45:46
URL: http://allthethingsilove2.blogspot.com/
Postat av: Anna

Måla vitt vetja! Har målat samma bord, blev finfint. Med era fina fönster och spröjs skulle jag helt hoppa gardiner - kan aldrig bli för mycket ljus. Men bra markiser när det blir för varmt kan no vara värt att satsa på!

2010-03-13 @ 20:13:22
Postat av: Carin

Du kan ha gardiner med mycket tyg i två längder ända ut i hörnen som du oftats har fråndragna. Kanske sidengardiner (inte syntet) i t.ex. något randigt. Jag tycker inte du ska dölja de fina spröjsen med hissgardiner. Det skulle nog vara fina att måla bordet vitt.

/Carin

2010-03-13 @ 23:18:43
URL: http://www.salstatosee.blogspot.com
Postat av: Cindy

Tack för alla tips, vet inte om jag e klokare, men bra tips hade ni. Bordet ska målas. Ska bara kolla nu om jag ska göra det ssjälv eller föra in det. Beror på priset. Kram alla

2010-03-14 @ 13:23:10
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Dunder

Måla, Vi har vårt köksbord och stolar i blå/grå, men de ser vitt ut, underbart fint!

2010-03-15 @ 19:07:50
Postat av: Anonym

MÅLA! :)

2010-03-16 @ 01:05:40
Postat av: Andréa

Inga hissgardiner till de stora/hÖGA fina fönstren tycker jag! Måla bordet tror jag blir schniggt!



Som vanligt blir jag avis på er som får inreda era hus... Åhh, va sugen jag blir!



Kram!

2010-03-17 @ 22:20:00
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej!

Vilket jätte fint hus ni byggt. Jag gillar er inredningsstil och de små detaljerna som gör hela huset! Ska bli roligt att fortsätta följa och se om jag får några tips.

/Gabriella

2010-03-20 @ 19:07:25
URL: http://doppingenhus.blogspot.com
Postat av: Tessa

Vaddå att vi har kommit långt, jag tycker ju att NI har kommit långt. Jag kan säga att skulle inte vi ha flytt fältet 7 veckor skulle vi fortfarande vara i byggkoma. Chrille fick återfall igår för nån jävla bagatell. Men jag är full av inspiration och ork! Du Cindy, köksmattan under bordet, är en grå? Vad är rutorna för färg? Jag håller ju på att dö när jag inte hittar matta!!! Hade hittat 2 mattor till köket, samma typ som du har under gungstolen, en gångmatta och en 230x160 i grått, men den va SLUT på Hobby Hall, ruttna ju bussigt.



Jättefint verkar ni ha det, och huset är så läckert. Krafterna kommer nog, se till att int ha nån press, SKIT I DET! några veckor. Att gå o småpina sig hela tiden förlänger bara karantänen =) Chill! Krams.

2010-03-31 @ 20:00:27
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Snyggt snyggt, snart blir det min tur att fixa å dona...åååå va skoj de ska bli.



Kramis Maggs

2010-04-20 @ 11:03:50
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Paula

Hej på er!

Jag har nu gått igenom hela din blogg. Spännande! Huset är vekligen fint! Vill ha! Vi sökte bloggar på nätet och hittade din. Är ni nöjda med valet av husleverantör? Köpte ni det "skal"färdigt?

Vi har en gammal sommarstuga som vi funderar på att ta bort och vill då sätta upp ett hus liknande ert.

Tack för titten!!!

2010-04-21 @ 19:59:05
URL: http://dekoreramedmera.blogspot.com
Postat av: Anna

Å, nu ryker denna länk från min lista. Tråkigt att du slutade uppdatera... Men fint hus!

2010-05-04 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0