♥Lyckligt lottad♥

2010-06-24 @ 11:54:42

Det finns inte ord som beskriver lyckan...
Lyckan att få bära på detta lilla liv i min mage.
Det lilla livet, skapat av mig och av dig Ove, den finaste som finns♥
Jag känner mig privilegierad.

Då vi såg ditt hjärta slå för fösta gången, stannade våra slå för någon minut.
Känslan av glädje och lycka kan ingen beskriva.
Ville du verkligen stanna hos oss?

DU är så önskad och älskad från första stund.
DU kommer antagligen få världens mjäkigaste föräldrar :-)
Din pappa, Ove, kommer bli världens bästa pappa. Han kommer göra allt för dig, liksom jag.
Vi kommer alltid älska dig mer än livet själv. DU kommer alltid komma först.

Det känns som en evighet, men snart, snart får vi träffa DIG.
Vårt lilla mirakel.
DU är vår framtid.
älskad från första stund♥


Kommentarer
Postat av: Kika

Snyft..snyft...buuuhuuu...torkar tårarna:-)Så jäääkla glad för er skull!!Glad midsommar!!!Kramis

2010-06-24 @ 12:29:10
Postat av: Sandra S

Jätte gulligt skrivet, Stort grattis till er.Kram

2010-06-24 @ 13:37:55
Postat av: JessicaS

Gud vad vackert!! Det känns säkert väldigt speciellt att bli föräldrar, vilken lycka när bebisen finns i din famn. All lycka!

2010-06-24 @ 14:16:32
Postat av: Cindy

Tack generad

Försökte bara sätta ord på mina känslor :-)

Trevlig midsommar alla :-D

2010-06-24 @ 16:45:07
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det bästa är att det blir bara större, mäktigare och finare när bebisen kommer ut och sen växer, utvecklas och blir en del av familjen. Att bli förälder är absolut det största som kan hända!

2010-06-24 @ 19:59:14
Postat av: Pia

Gulle duuu va du skriver fint!!!

Trevlig midsommar!

2010-06-24 @ 21:55:54
Postat av: Andréa

Ert barn kommer att få så himla fina föräldrar!



De där känslorna du har nu kommer att bli ännu starkare sen när barnet kommer. Och sen växer kärleken mer för var dag,, varje vecka, var månad och varje år. Helt otroligt vad man älskar sina barn! Jag blir så glad när jag läser om hur lyckliga ni är. Och jag förstår er verkligen!



Ha nu en fin midsommar, och kram till dig Cindy!

2010-06-24 @ 22:52:26
Postat av: Cindy

Jag tror er när ni skriver att känslorna blir större :-) Det är ju helt sjukt underbart de här....Jag trivs såååå i min lilla bubbla :-) Tack alla för era ord.

2010-06-25 @ 10:58:10
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Sonja Sell fran Tyskland

Vilken underbart kärleksförklaringen! Jag är säkert att du blir en lika underbart mama. Bebisen har gjort det bra att välja just dig som mamma...

2010-06-25 @ 11:07:54
Postat av: Julia

Vad fint skrivet Cindy! Att få barn är verkligen en gåva!

2010-06-25 @ 12:52:19
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0