+/- 14 veckor

2010-07-17 @ 10:29:08

Ja, det börjar sakta med säkert närma sig oktober och bebis ankomst :-)
Både jag ock Ove är redan urväntade och vill träffa bebis helst NUUU. Men bebis mår bästa av att stanna i magen några veckor till.

Vecka 26:


Lite bebis kläder från Ellos:
(är 2st 8 set, så de här är bara några urplockade)


I går var vi via sjödagarna och kikade en sväng med Micke och Lessa. Var såå mycket folk så vi gick vidare.
Hamnade på knorring, mysigt.

I kväll ska vi till Arken garden och käka med Marika och Räine, men det är tydligen skit svårt att få mat där.
Kan hända att det blir nått annat hak.

Nu borde jag gå ut i solen en stund...

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst längtar man.... Jag har "bara" 7 veckor kvar och fast jag vet att tiden bara spinger iväg så känns det just nu som en evighet!!! Är så nyfiken på han i magen, hur han ser ut, hur han låter, hur han luktar.... MYYYYYS!

2010-07-18 @ 20:41:34
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0