Mera trappa ♥

2010-01-05 @ 19:10:34

Nu ha lite mera detaljer kommit till på trappan. Jag tycker trappan blev super. Den ser spidig ut, var rädd för att den skulle bli för stor och klumpig..... den är ju ändå mitt i huset så den måste ju lite smälta in.

Bildkavalkad:



Barnsäkrad, dom små listerna under trappstegen är där så att barn inte ryms i mellan :-)














Typ så där :-)

Första hacket är redan på plats, Ove stod tack och lov för för det. jag brukar annars vara den som orsakar dessa mindre trevliga skador. Denna trapp kommer dock om jag tror rätt få ganska många hack ännu, så jag bryr mig inte så mycket. Målaren ska fixa lite på trappan så det kommer nog inte synas så mycket :-)

I morgon är det mest städning och rensning ur huset som står på schemat.
Nu ska så mycket som möjligt ut eller åtminnstone ur vägen.
Skulle jätte gärna vilja hinna med en promenad i detta vackra vinterland i morgon. Jag blir helt salig, tycker det är så mysigt med vintern. MYCKET snö ska de va!

25 dagar kvar till inflyttning :-)

♥Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va fint d blir Cindy!

2010-01-05 @ 19:35:18
Postat av: Annica

suuuuuuuuuuuuper fint!!! Så avundsjuk! Ove, måste säga, du är kanon duktig!

2010-01-05 @ 21:54:51
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Tjusigt! Vad snyggt med en vit trappa.

Kram Sandra

2010-01-05 @ 23:54:03
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Anonym

Shit vad snygg er trapp e. Hoppas jag oxå blir nöjd med min. Jag måste komma o kolla på erat hus snart. Kram

2010-01-06 @ 21:49:46
Postat av: Vera

Superfin!!

Vår är redan sönderhackad. Och den är då... 3 veckor gammal?



Huset blir fantastiskt, hur känns det? Nära nära nära nu!!

2010-01-06 @ 23:41:31
URL: http://miloandvera.blogspot.com
Postat av: Carolina

Trappan är suverän. Som resten av huset också verkar vara. Det blir kanon!!! Har du börjar packa hemma i lägenheten än?

2010-01-07 @ 12:44:24
Postat av: Cindy

Tack alla för era kommentarer.



Vera: Det känns overkligt. fattar det inte riktigt, att jag ska få bo där :-) Spännande är det.



Carolina: Jag ha lite börja ordna och så. Men det mesta packade vi inte ens upp då vi flyttade från huset hit till lägenheten, så det kommer inte bli så mycket att packa :-) Pappa ska komma med lastbil så vi borde även få allt i ett lass. Så gjorde vi även då när vi flyttade ur huset och det gick super smidigt och fort.



Kram alla♥

2010-01-07 @ 13:22:11
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0