Grönt är skönt...

2010-02-11 @ 19:54:36

Förlåt för att det inte uppdaterats.
Har tyvärr inte haft tid. Jobbade extra på barn avd. en kväll och i går va jag på kalas till mitt gulliga gudbarn/kusin.

Det flyter på bra på jobbet, men känner mig ganska snurrig. Mycket info att ta in och komma ihåg. Känns bra iallafall och börjar lite lära känna systemet :-)
Kollegerna är jätte bra och vi kommer väldigt bra överens.

I huset pågår det ständigt lite pyssel. Men mycket återstår så klart.

Äntligen har vi fått upp sovrumsgardiner :-)
Har inte bråskat i.o.m. att vi inte har grannar som kan se + att det är så mörkt ute.
Men tack och lov märker man att det bara blir ljusare och ljusare.
För att inte tala om vilket underbart väder vi haft nu några dagar.

Sovrummet med nya gardinerna:


Älskar grönt och just grönt verkar ha blivit en röd tråd i vårat hem.
Några gröna detaljer:










Detta kan jag erbjuda idag.

I morgon tänkte vi åka och kika till svärmors mattbutik och titta va hon har att erbjuda.
Behöver bl.a matta till hallen, tv rummet, vardagsrummet och sovrummet.

♥Nu mys framför tv:n♥

♥Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Inger

Fina bilder, får man fråga var har du köpt dom där burkarna som du har på diskbänken? dom som man skall ha diskmedel osv i.Tack på förhand

2010-02-11 @ 20:55:49
Postat av: Cindy

Det är Cult design. På Åland säljer EM cult design serien men i svergie är det Mique (tror det stavas så) som säljer dom.

2010-02-11 @ 21:26:44
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hejhopp

jag tyckte jag anade en väldigt snygg grön färg i sovrummet. Kan det va så? färg? tapet?

du märker kanske att jag är nyfiken, haha...

2010-02-11 @ 22:04:29
URL: http://lillasysterliten.blogspot.com
Postat av: Cindy

Jeanette: Fråga på du ;-) Det är målfärg. Färg från Colorama, färgen är blå/grön/grå och heter Sommarregn. Kram

2010-02-11 @ 22:07:41
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: ramona

fina gardiner i sovrummet :)... fast allt e ju fint i erat hus... e ju bara så!!!

2010-02-12 @ 20:35:04
Postat av: Jane

Åååååhhh va fint ni har det!!!

Undviker nästan att kika in på bloggen, får ju ångest då man stänger ner och tittar sig omkring här hemma ;P

Kram på er iaf, njuuuuuuut av er fina tillvaro! :)

2010-02-14 @ 18:11:54
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Ika

Var är dom där ursnygga gardinerna köpta? Åååh, jag blir så avundsjuk när jag ser hur fint ni har det!

2010-02-16 @ 11:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0