0 grader ?

2010-02-25 @ 17:00:19

Kan det stämma att det varit NOLL grader idag??? Helt underbart väder har det ju iallafall varit. Dock ha man ju jobbat hela dagen men ljuset var kvar även efter middagen. Måsta ju barra ut och njuta...
Walter hängde med... Henry värmde sängen :-)

Man skulle inte tro att denna lilla kille är nyopererad:





Tittade man uppåt mot himlen så skulle man nästan tro att våren kommit trots allt.


Hann fånga den vackra solen innan den sakta med säker går ner.


Kan det möjligtvis bli + grader snart? Dom säger så....jag längtar.

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Viveka på Humlebacken

Här har det varit plus idag, drippetidropp från taken..:)

2010-02-25 @ 20:38:42
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej,



Ramlade över din blogg av en slump och tur var det! vi ska nämligen bygga ett liknande hus och det har varit intressant att läsa om era framsteg. Det som jag undrar över är att hur skall ni "bredda och smycka" ut verandapelarna? vi har också tänkt göra det själva.. Det som jag också undrar över är om er budget höll? Det är jättesvårt tycker jag att uppskatta vad hust kommer att kosta då vi skall göra mycket själva. Men åtminston vi så hoppas att vi inte kall vinka över 200 000€ (1,5 vånings hus på ca 150 kvadrat).



Lycka till i ert nya hus!

Hälsn,

Linda från Vasa

2010-03-03 @ 19:09:33
Postat av: Cindy

Hej Linda.

Gud va spännande för er. Våra pelare fick vi faktiskt material till. Vi har bara inte fått upp dom än :-) Har tyvärr ingen bild på dem, men ska´se om jag kan få till det någon dag. Detaljerna ligger färdigmålade under presenning någonstanns ;-) I vår ska vi börja med utsidan och få den klar. Lycka till med allt.

2010-03-03 @ 19:17:10
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0