ZZZzzzzz

2010-12-10 @ 12:50:54

Snark :bigeyes:
I natt, var ingen bra natt!!!
Först hittade jag inte sömnen, hade lite ont i halsen och sen var jag bara PIGG!?
Kl.04.00 då jag äntligen hittat sömnen började Ebba böka.
Ja, hon bökar. Hon jobbar med magen. Hon sover men att ligga brevid henne och sova går tyvärr inte.
Iallafall så i natt ha jag inte sovit länge.
Och för engång skull då så tar lilla Ebba morgon redan vid kl.09.00, hon som brukar sova till typ. kl.10.30, ibland kl.11.00. ZZzzzz känner mig som en zombie i dag.

Mitt gulle sover nu sött ute i vagnen...
Under halaren har hon sin fina Newbie overall


Ha beställt den här nu från Ellos :-)


Och den här, sänghimeln råkade också slinka med:


Nackdelen med att beställa från nätet är att man måste vänta typ en vecka, två på att få grejjerna.
JAG VILL HA DOM NUUUUU!!!

Min lilla sessa idag.
Håller garden uppe...
Kanske satsar hon på att bli Combat instruktör som faster sin ;-)


Ebba börjar bli flintis :-D
Hon håller på och tappar sitt fina hår, åtminnstone framme på sidorna.
Man ser det rätt bra på den här bilden:


I kväll tror jag vi ska och träffa Ebbas kompis Lyra.
Får se om vi är välkomna :-)

Och helgen till ära kommer Ebbas faster och lille kusin Wiggo till Åland :-) Sund bara att inte storekusin Ellot kunde komma, men vi ses nästa helg så vi får mysa då istället.
Helgen skall alltså spenderas tillsammans med faster och Wiggo.

Nu slappa i soffan, de e jag värd efter en sömnlös natt!
♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Emy

Åh, vilken fin sovpåse! Vi skulle ha köpt nu när vi var i Sverige men när vi kom fram till babyland i Arninge så hade dom redan stängt. Kanske jag måste kika in på Ellos hemsida och klicka hem en jag också. Så gullig den där bilden där hon ligger på skötbordet, nappen ser så stor ut när hon är så där liten ännu men jättegullig! =)

2010-12-10 @ 13:39:58
Postat av: Jessie

Oj, vilken fin sänghimmel... sån skulle Siri också behöva.... haha ^^ Kram

2010-12-10 @ 13:49:06
URL: http://www.nytt-perspektiv.blogspot.com
Postat av: Cindy

Emy: ja kolla, finns på barnkläder sidan...

Jessie: Sänghimeln kostar bara 9,90 och e ju så söt!

2010-12-10 @ 13:52:34
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: andrea

Men gulle, hon blir ju bara sötare.



Jag älskar sänghimlar. Aron skulle behöva en ny och Emilia vill nog också ha en. Ska kolla på Ellos jag också. Minns inte mitt lösen dock. Och jag tycker det är jättejobbigt att de bara har finska på hemsidan. Trots översättning så har jag inte orkat beställa. Så krångligt.



Trevlig helg!

2010-12-10 @ 14:06:51
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :)



Kolla in på min för att läsa om pinsamheter, storbloggarna, veckans babe och mycket annat :)

2010-12-10 @ 14:12:05
URL: http://oboyyy.blogg.se/
Postat av: lovisa

Gud så söta :D

2010-12-10 @ 14:38:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jane

hehe så söt hon är.

Fan va hon har förändrats mycket sen födseln också såg jag nu, det går ju så sjukt fort!

KRAM

2010-12-10 @ 22:59:25
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0