LilLördag!

2010-12-29 @ 17:51:18

Just nu är det tider då jag festade som värst när jag var yngre :-)
Älskade dagarna efter jul.... det var party ALLA dagar.
De var dock ganska många år sen jag orkade festa så ;-)
Nu skulle jag aldrig orka ens festa 2 dagar i rad.

Livet ser lite annorlunda ut nu, med Ebba. Mys hemma står för det mesta på schemat.
På fredag, nyår då ska vi dock till ett par vänner.
Ett eller två glas vin kommer nog att slinka in.... men det jag ser mest framemot är nog att få piffa upp mig lite och framför allt att hänga med vännerna!!!!
Festa tror jag att jag sparar på ett tag till.
Ska bli super trevligt. Karlarna får stå för festandet.... vi är 2 som ammar, en gravid. Endast en av oss kvinnor som har möjlighet ;-)
Idag var hela gänget hit och planerade menyn som vi ska ha... blev samma som alla andra år :-D

Lite mys... har flyttat ner gungstolen. Ebba gillar att mysa där :


Nya babysittern gillas också, men bara korta stunder.


Ebba just nu, nybadad och pyamas på redan:


Ebba vår skatt♥










Hon har för sköna miner vår lilla Ebba :-D


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja hon är guuuudomligt söt ert lilla troll! :D Hoppas ni får ett toppen nyår! Kram

2010-12-29 @ 18:46:46
URL: http://flaxfixarn.blogspot.com
Postat av: ramona

hon e ju så söt eran lilla gosgumma:)) nu längtar jag efter vår prutt oxå... vad det nu e som tänker titta ut :)

2010-12-29 @ 18:51:50
Postat av: Jill F-F

Sååå himla söt tjej ni fått! Är det bara jag som tycker att hon är lik pappa?:)

2010-12-30 @ 11:24:31
Postat av: Cindy

Jill: Tack! nä det säger typ alla :-D

2010-12-30 @ 13:48:43
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Camilla

Å hon fjärde kvinnan har med sig sin son så blir ingen fest här heller :)

2010-12-30 @ 17:43:51
Postat av: Cindy

Vafå Camilla. Du har ju Jonas!!! Jag trodde du sku va riktigt på lyset... dansa på bordet och sånt ;-)

2010-12-30 @ 21:20:22
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hihiih.... Vilka miner. Urgulligt! =)

2011-01-04 @ 17:57:28
URL: http://eggdonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0