Leker lite...

2010-12-12 @ 16:02:10

Ni har rätt, skit kamera är väl att ta i.
Bilderna blir bra, men inte så bra som dom skulle kunna bli.
Skulle så vilja ha en riktig system kamera, men plånboken min vill inte.

Men igår kollade jag in lite tips på Fotoguiden.se
så idag måsta jag testa lite av tipsen...
Tycker bilderna blev rätt bra faktiskt.
Men Ebba var lite trött och ville helst ut i vagnen så de blev bara 4 bilder sen blev hon ARG!

Resultatet av dagens foto skola :-)












Kom gärna med tips och förslag på hur jag får bättre bilder!
Sen skulle jag ju vilja lära mig fotoshopa... vet inte ens hur jag får rätt sorts program!

Kommentera och hjälp mig gärna!!!!
♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: kattis

På net Anttila finns d fina rätt billiga systemisar, 499 euro typ :) Har funderat läänge på en men kommer mig aldrig för..

2010-12-12 @ 17:09:09
Postat av: Annica

Men söööt.... hoppas vi ses imorgon :-)! Kram!!

2010-12-12 @ 20:21:56
URL: http://fameliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0