Juldagen!!!

2010-12-25 @ 21:40:34

Juldan... supar dan ;-)
Förut typ. förra året ;-) har det alltid varit fest på juldagen.
Oftast bara hemmafest men i bland även ett korgbesök.
I år... ja i år är det hemma mys med familjen.
Njuter av det i år... saknar dock mina vänner, men inte festandet.
Skulle så här i efterhand velat bjudit över lite vänner, men de e nog lite sent nu.
Nästa år :-)

Julafton då.... underbar på alla sätt. Fina julklappar (inget onödigt krams) och super god mat.
Det trevliga sällskapet... Ja allt var bra helt enkelt.

Ebba gumman hade en lite konstig dag.
Hon sov typ 15min. vaken.... 20min. vaken... 10 min. vaken osv.
Lite små grinig och i princip trött hela dagen igenom.
Idag har hon därför tagit igen sig och sovit HELA dagen med kort matuppehåll.
Antagligen hittade hon sömnen bättre, för idag fick hon sova ute i vagen.


På tal om sömn så ha Ebba nu 3 nätter ätiti vid kl.23.00 och sen först vid 06.00 och sen tagit morgon kl.09.00-10.00. Otroligt skönt att hon skippat kl.02.00: målet :-D

I morgon ska vi fira lite jul med Uppsala gänget.
Tack och lov tagar svärmor annat än julmat i morgon, skulle bli stek. MUMS!

Ebbsingen och hennes klappar (runt 20 st)
Kläder, silvriga skattkammar boken, vinterhalare osv.


Mat på inkommande...




Julklapparna...
Jag fick väligt snygga och stabila vinterkängor Columbia, bordduk, sockor, smycke osv.
Ove fick dator stol, stabil vinterhalare, kalsonger osv. Vi fick pengar också... alltid välkommet.


Nu ska jag fortsätta ha de gött i soffan.
Ha de fint mina vänner!

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: camilla D

Håller med dej! saknar vännerna men inte krogen! Wilmer e precis som Ebba sover mycket bättre ute. Får ingen ro när han sover inne på dagarna utomhus ska de va! Jonas å jag måste komma över nån kväll i vecka.Jonas har ju fortfarande inte varit till er! kram

2010-12-25 @ 22:38:50
Postat av: Cindy

Jo ni måste självklart komma. Saknar er :-( Ove e ledig hela veckan... så när som passar.

Ja Ebba kan typ bara sova korta stunder inne. Ute sover hon som en stock! Kram

2010-12-25 @ 22:42:20
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Korgbesök på juldagen,det måste jag prova på låter urmysigt ;) Kram på er =)

2010-12-26 @ 10:47:13
Postat av: Linda

Cindy! er Ebba e så söt så man vet inte vart man ska ta vägen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-26 @ 20:56:39
URL: http://lindabudd.bloggspot.com
Postat av: Minna

Åh hon är så söt lilla Ebba. :)

Kram och god fortsättning!

2010-12-27 @ 10:46:20
URL: http://minnaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0