Jamen nu!!

2010-12-17 @ 13:23:53

Nu ha jag hittat ett program på datorn där man kan grejja med fotona :-)
Inte avanserat alls, men kanske bra att börja så här ;-)

Kommentarena fortsätter att ramla in och det gör mig så glad :-D

I helgen drar vi till Svedala... handla julklappar står på schemat!
Detta blir Ebbas första resa :-)

Bilderna som jag börjat grejjat lite med...







På den här bilden hade Ebba ursprungligen jätte blåa ögon och dom skulle jag vilja ha kvar på den svart/vita bilden, men hur jag får de... får vi ta en annan gång :-D

I Sverige måste vi till Ikea.
Har tänkt göra en liten fotovägg här hemma.
Fotona som Jessica Lund tog på mig, Ove och Ebba och gravid bilden som Malin Svegemo tog...
Dom här i svarta RIBBA ramar... va tror ni?


Gullfisen idag, under vår lekstund♥


Ebba börjar bli riktigt flintis nu!!!Hon kommer säkert tappa det mesta håret nu, för att sen bli ljusare.
Både jag och Ove var ju blonda då vi va små. Men Ove hade som Ebba nästan svart hår då han föddes.

Ebba sover i vagen och nu kom Ove hem...
Måste börja packa, de e ju inte liiite man ska ha med då man reser med barn ;-)

Om ni har frågor angående missfallen eller annat så ställ dem gärna.
Fråga vad som helst, jag svarar så gott jag kan.
Trevlig helg mina vänner
♥Kram♥




Kommentarer
Postat av: Maggan

Va e de för fotoprogram?

Fina bilder :-)



Kram på Er och ha en bra 4:e advent

2010-12-18 @ 16:27:24
URL: http://karinmargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0