I vårt vackra vinterland

2010-12-07 @ 13:52:40

Vilket väder, ljuvligt!
I dag ha vi vart på 2 promenader, Ebba ligger ute i vagnen och sover.
Mellan promenaderna busade vi lite i gymmet :-)


Huset i sin vinterskrud:






Igår hade vi turen att bli bjudna på middag till min kusin Kent, hans sambo Jossan och deras lilla flicka Nellie.
Skit mumsig mat OCH vi fick en hoppgunga av dom :-D
Det är ju nog lite tidigt ännu för den, men den tror jag hon kommer att stormtrivas i.

I kväll ha jag tänkt att laga julstjärnor... dom är ju så goda.
Kanske någon vill komma över och mumsa?

Skulle behöva åka och handla mat, men vill inte slita upp Ebba då hon sussar så skönt.
Så istället för att fara och handla bjuder jag här med ut oss som middagssällskap :-D
Bjuder ni på mat någon? :thumbup:

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Melle

jag o mannen sku gärna ha vart över o mumsat, men såg d nu först :) tusans

2010-12-07 @ 19:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0