Ekorre

2010-12-21 @ 13:46:39

Eftersom minnet är som en ekorre...

To Do:

* Skriva handlingslista till julhelgen.
Kom ihåg att ta med handlingslistan då jag åker och handlar ;-)

* Handla inför julafton
Kom ihåg att köpa julskinkan och laga den, helst INNAN julafton

* Montera ihop granen och pynta den (japp vi har plastgran) HATAR BARR och kattorna älskar att leka med granen.... vilket betyder att det barrar.
Detta ska ske kvällen innan julafton enl. tradition. 

* Hämta Ellospaketen (helst idag... får bli i morgon). Julklappar där i + Ebbas nya sovsäck :-)

* Kom ihåg att hämta julklappar fr. ett ställe Hemligt.

* Kom ihåg att fara ut och lägga julkorten i påstlådorna.
Glömde posta dom och nu är det försent så nu får vi fara hem till dom och leverera dom själva :-D

* Fara och visa upp bilen till besiktningen.
Måste fixa någge infästningar som ej blev gokända... de e därför bilden e på lagning idag.

* I morgon ska vi hålla oss hemma på kvällen, får fin besök.

* Slå in julklapparna och leverera dom, innan julafton helst.

* Handla de sista julklapparna. Oves uppgift!

Så alltså i morgon måste jag:

-Handla
-köra ut julkort
-hämta paket på posten
-visa upp bilen på besiktningen

Kom i håg, kom i håg, kom i håg....

Vet att jag ha glömt nått!!!!! Men VAD?????

Bjuder på en bild...

♥Lille trollet♥






Kommentarer
Postat av: Annica

Inte vissta jag att vi skulle komma på besök imorgon :-D

Du... har har en sak att ämta från min blogg ;-)!!

2010-12-21 @ 15:26:03
Postat av: Minna

Åh hon är så goo! :)

Kom till sparis å handla ;)

Kram

2010-12-22 @ 10:18:23
URL: http://minnaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0