Detstormariknutarna!

2010-12-16 @ 12:30:56

Herre jiiiises va de blåser idag.
Mysigt då man håller sig innomhus ;-)
Snöar gör det också... för den som inte visste ;-)

Ebba ha fått sova inne idag. Hon e lite snuvig så jag vill inte ha henne ute i stormen då.

Tagit lite nya bilder på Ebba♥





















Igår var vi till BB och hälsade på en liten, liten söt tjej.
Grattis än en gång Marie och Fredrik & jag önskar er all lycka!

Måste säga TACK igen för alla kommentarer...
Helt chockad, på ett positivt sätt :-)

Vill bara säga att jag absolut inte vill att någon ska må dåligt
för att dom kanske "ställt frågan" till mig eller någon annan.
Men jag ville att ni skulle tänka efter, inte göra det flera gånger.
Jag ha själv "ställt frågan" och jag gör det INTE igen.
Jag har lärt mig den hårda vägen, en väg jag inte ville gå.

Ni får gärna ställa frågor angående missfallen om ni vill. Ni är inte okänsliga på nått sätt.
Tycker själv att det finns väldigt lite kunskap och jag har under denna tid studerat ALLT.
Så fråga, kanske jag har svaret ;-)

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Lessa

Skulle just tipsa om picasa men ser att du redan funnit det. Jättefina bilder du tagit! :)

2010-12-16 @ 12:52:14
URL: http://Www.perdidi.wordpress.com
Postat av: M

En lite konstig fråga kanske, men vet du under vilken vecka det är vanligast att få missfall? Jag har haft 2 missfall tidigare och är nu i vecka 6 ungefär. Emellan missfallen och denna graviditet så fick vi en frisk bebis! :) Vet att efter vecka 12 så minskar risken betydligt men det är ju länge dit! :/ Jag försöker låta bli att tänka på att jag är gravid men det går ju såklart inte! Det känns som att tiden står stilla! Hur gjorde du för att ta dig igenom dom här svåra veckorna?

2010-12-16 @ 12:59:18
Postat av: Cindy

Lessa: picasa ??? Snacka svenska ;-) Nä... men du måste lära mig ett och annat du! Lektion när? Kram



M: Jag ha tyvärr fått missfall i olika veckor. Men typ 4-5 kom en vecka efter att mensen var beräknad. Ett missfall var en ofostrig och då upptäcktes de först på ett VUL att fostret inte levde. Ett missfall var föst i vecka 10 då vi sett hjärtverksamhet i vecka 6.

Ska skriva ett skilt inlägg om sorgen och hur man "överlever". Återkommer om det. Kram på dig och ett STORT LYCKA TILL! Håller tummar och tår för dig.

2010-12-16 @ 13:05:18
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Åsa, mamma till Sebastian

Hehe jaa, han är ett riktigt charmtroll, och linslus! :)

Skulle vara roligare med systemkamera så man kunde få ännubättre bilder, men jag tror det får bli min 21 årspresent till mig själv i sommar :)



Jättefin sessa du har! :)

2010-12-16 @ 13:12:35
URL: http://minifjun.blogg.se/
Postat av: andrea

Oj, vilka fina bilder du börjar ta Cindy! Och en otroligt gullig bebis dessutom, Sööööt!



Jag vet inte vad jag ska skriva angående er jobbiga tid med alla missfall. Jag fick en klump i magen, fy vad hemskt. Jag vill bara säga att jag alltid har sett dig som en person som skulle vara så himla fin mamma och bara gått och väntat på att få se dig vänta barn. Jag är så glad för er skull att ni fått lilla Ebba. När man får barn så ser man själva meningen med livet. Enligt mig. Vi får skatta oss lyckliga som har våra fina barn!



kramar!

2010-12-16 @ 22:34:04
Postat av: Cindy

Andréa: tack :-)

2010-12-17 @ 10:22:25
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0