City...

2010-12-27 @ 19:46:13

Idag ha jag, Ove och Ebba gjort stan!
Först va vi till vår bank och startade ett konto till Ebba.
Kommer också lägga hennes barnbidrag till ett konto som växer, vilket blir trevlig till hennes 18 årsdag.

Sen var vi och schoppade lite.
Ove köpte 2 skjortor, jag ett halsband (smal bricka med namnet Ebba (satte också Oves namn på bakidan ♥) och
Ebba fick nyårs kläder :-)

Efter stats besöket drog vi på fika till vännerna Ådi och Jana... glömde dock fika :-D

Nu sitter jag ock väntar att Ebbas faster/ min frisör Linda ska komma över.
Hon ska nämligen färga mig.
Kan behövas... ha inte färgat håret på ½ år tror jag!



♥Kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0