Prins vs. Prinsessa?

2010-08-05 @ 18:43:08

Jag drömmer om barnrummet....
Har många ideér och planer.
Vi kommer ju inte göra nått barnrum nu, innan Bebis kommer. Vi vill ju veta vad det är först.
För jag det blir ICKE könsneutralt. Jag vill ha ett riktigt prins/prinsess rum :-)

En vägg i barnrummet kommer att bli fondvägg i form av tapet, resten blir vita eller ljust blå/rosa (kulör i samma som tapeten).
Sandbers har jätte fina tapeter.
Det står mellan dom här:

Flicka:


eller...


Pojke:


eller...



Fint på väggen:


Sen är ju vimplar och liknande nästan ett måste.... det kan man laga själv av fina tyger...

Gravid status:
Har ganska mycket sammandragningar nu, mest på jobbet. Dom gör dock inte ont så det är ju ingen fara. Livmodern tränar ju bara, sånt gillar vi. Ut ska den och gärna typ i v. 37-38 nått, då e den ju klar bakad ;-)
Ischas är inte ischas längre utan det är nog foglossning. Bara att bita ihop, jag klarar det.
Det är väl nu alla krämpor ska komma!?
Smekmånaderna är över!

Nu ska jag mysa i soffan en en chokladplatta :-P

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Melle

Jag röstar för tapeterna med kronorna :) men d beror ju på att jag inte e så mkt för döskallar!



Vi måste ses nåt snart igen gumman <3

2010-08-05 @ 19:28:21
Postat av: Annica

Ta hit chokladen!!

Kan säga att vi kollade på kronorna, men materialet på tapeten var jättekonstig.. men kanske finns fler! Lättare m flickrum än m pojkrum kan jag lova! Kram

2010-08-05 @ 19:39:06
Postat av: ramona

Håller med Melle, den var riktigt nice den med kronorna :)

2010-08-05 @ 19:40:36
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Cindy

Jag gillar också kronorna bäst. Jasså materialet konstigt.... måste kolla upp det innan de händer grejjer :-)

2010-08-05 @ 19:43:39
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag har boken hemma ;-)

2010-08-05 @ 20:24:59
Postat av: Julia

Jag tycker att den rosa eller gröna tapeten med vita stjärnor från midbec är den absolut snyggaste barntapeten! :-)



Och jag håller med om att det är lite "tråkigt" att inreda barnrummet innan, det blir ju liksom lite opersonligt då.



Hoppas ni har det bra! Kram

2010-08-05 @ 20:56:19
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Cindy

Julia: ja den e SUPER fin men ALLA har den... man tröttnar ju nästan. Hoppas få se bilder på G´s rum snart :-) ´Läste just om olyckan, fy va hemskt, tur att det gick så bra ändå. Bra att dom kollar upp det ordentligt. Kram iallafall.

2010-08-05 @ 21:39:20
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Julia

Sant, den är lite uttjatad faktiskt!



Jo, det var otäckt. Men dessvärre inte sista gången han ramlar och slår sig! :-P

2010-08-05 @ 22:36:29
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller med, Sandbergs har superfina barntapeter. Gillar själv en med små hellikoptrar! Den blir det i nåt av grabbarnas rum (3 grabbsovrum och 1 lekrum för dem ska ju inredas till våren...:-))

2010-08-06 @ 22:06:07
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0