MILSTOLPE!

2010-08-14 @ 09:38:58

♥ÄNTLIGEN V. 30♥




P.s har vanliga byxor på mig (ej grav byxor) därav lite bukligt på magen. Har börjat tycka att gravid byxorna är jobbiga att ha, vill ha vanliga kläder :-) SNART SÅ!!!

Måste passa på att tacka alla igen för att ni varit så gulliga och gissat.

Idag åker vi till Uppsala efter vagn och så blir det lite shopping :-D
Jag har jour till kl.12.00 så vi åker med 13.30 båten. Vi ska bara mysa med familjen P i kväll och i morgon så e de alltså då shopping.

Annars då...
Mår bra fortfarande, ganska mycke sammandragningar men ej onda sådanna. Kommer ofta efter jobbet eller då jag tar det lugnt!?
Att jobba är fortfarande inge problem, tycker det är skönt, tiden går fort!
Allt går ju dock i lååååååångsam takt.

I går va vi på kalas till Peter som fyllt 30 år för ett bra tag sen, först nu fick vi fira :-)

Min och Oves bebis längtan börjar bli väldigt ohållbar nu, speciellt Ove tycker jäsningen tar lite väl lång tid.
I onsdags var vi och träffade väldens sötaste Wilmer. Camilla och Jonas lilla grabb som nu är 2 ½ vecka gammal. Så jäkla söt. Detta gjorde helt klart inte längtan efter vår bebis mindre.

Jag fick en fråga om namn på bebis. Vi har många namn men är lite oense. Jag har fastnat för:
Flicknamn: MILA (betyder mirakel)
Pojknamn: MILO (min kärlek)
Ove vet inte riktigt, men vi ha varit inne på Mollie om flicka och Theo om pojke. Men även Moa, Leia, Nea och Ebba finns på tjej listan. Pojklistan: Oliwer, Milton, Milian, Edwin m.fl.
SVÅÅÅÅÅÅRT!!
Man måste nog se bebis för att få känslan för namnet.
Är helt hundra på att vi får en bebis med blont hår eftersom både jag och Ove e ljusa (jag har ju färgat mörkt).
Tror inte Bebis kommer att ha hår då den föds men Ove hade ganska regäl kalufs då han föddes så....
Jag hade hår först i 1 års ålder.

Nej nu ska jag packa ner lite som ska med på vår lilla tripp.
Sköt om er vänner.

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: LinaÖ

vilka fina namn.oliwer heter min son och milian heter min systerson.lycka till!

2010-08-14 @ 13:08:01
Postat av: LinaÖ

hej Cindy!vilka fina namn ni har hittat.min son heter oliwer och min systerson heter milian.lycka till och hoppas allt går bra

2010-08-14 @ 13:10:36
Postat av: Tessa

Milo o Mila e jättefina! Vet ingen Mila, men skomakar Mickes son heter Milo, så det är nog lite udda. Jag äälskar ju udda namn jag. Du har fin buk Cindy o hoppas tiden går fort tills lillfisen tittar fram. Lycka till!

2010-08-15 @ 11:57:14
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Madde

Jätte fina namn ni har "hittat"! Tyckte också att det var jätte svårt med namn, vi hade i princip bestämt oss för att det skulle vara Lucas om det kom en kille, men det passade som sagt inte när vi väl fick se honom :) Det var en Liam helt enkelt!

Shoppa loss ;)

Kram

2010-08-15 @ 21:01:12
URL: http://wimsis.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hej!

Jättegrattis till graviditeten. :-)

Jag och min sambo bor utanför Sthlm och hittade äntligen det hus vi ville ha, Carolina. :-)

Min sambo är halvålänning och började kolla på finska husleverantörer.

Vi hittade sen er blogg på www..vibyggerhus.se och blev glada då man får en bättre uppfattning om hur det kommer att se ut. Ni har fått det jättefint.

Frågan är; finns det hus vad du vet i Sverige som man kan åka och kolla på?



Vi är intresserade av de hus som ligger på 200 kvm och uppåt.



:-) kram

2010-08-16 @ 07:07:38
URL: http://www.bergslagenshaugeboa.blogspot.com
Postat av: Cindy

Lina Ö: Tack, ja fin fina namn :-)

Tessa: ja dom känns lite udda, men så fina. Ska bara få mannen att känna lika el. så får han komma med nått bättre ;-)



Sandra: Ni har gjort ett bra val av hus. Vi är iallafall super nöjda. Tyvärr vet jag inte om nått hus i sv. Men om din sambo är halvålänning så är ni välkommna att komma på husesyn om ni någongång är till Åland vill säga. Vårt hus är dock "bara" 186 m2 men ni ser ju lite vilka material och sånt som kommer med. Lycka till, ska kolla in din blogg.



Kram

2010-08-16 @ 07:53:42
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack! :-) Vi har en stuga på Eckerö så vi åker dit ett par ggr varje år så jag hör av mig i så fall.:-)

Min blogg är lösenordsskyddad, men vill du ha tillgång kan du ge mig din mailadress. :-)



Kram

2010-08-16 @ 13:00:36
Postat av: Cindy

Sandra: Märkte de sen ;-) Min mail: [email protected] då kan jag skicka dig mitt nr där så ringer du då ni är på ön :-D

2010-08-16 @ 14:13:44
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Maggan

Men nu e de väl dags för ett nytt inlägg bruden...?!



Kram på Er

2010-08-18 @ 15:42:34
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Annica

Å du, det glömde jag säga... Milo ska ju VÅR heta :-) Kanske dom kan heta samma.. eller inte. Haha!

2010-08-19 @ 13:08:04
URL: http://fameliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0