Vill ha.... vill ha...

2009-09-20 @ 20:09:40

Till kattmaten:
Från Bruka

Till tvättstugan:
Vill ha en turkos och en i rosa
Från Rusta

En turkos sådan här från Rusta:


Söta prydnadsfår som jag skulle vilja ha från Bruka:


Ett litet tips:
Störde ihjäl mig på den äckliga grytvanten vi hade. Köpte två sådanna här illgröna från Rusta:

 Ett SKIT bra köp.
Man tvättar av dom om dom blir skitiga och man får jätte bra fäste med dom kring kastruller och dylikt.

Sen vill jag ha en massa kejkor från Ikea, men det blir i ett annat inlägg.
♥Kram på er♥



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej!

Visst är det roligt med bloggar när man upptäcker att någon annan har tänkt samma tanke som en själv och man får se det i verklighet.



Bygger ni utanför Sveriges gränser? När kommer ni att flytta in?



/Gabriella

2009-09-21 @ 07:38:45
URL: http://doppingenhus.blogspot.com
Postat av: Elin

Gud va fina hund o kattmatsbyttor... Du får inte visa såna där för mig hihi

2009-09-21 @ 19:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0