På riktigt...

2009-11-18 @ 21:31:28

Alltså nu tänker jag låta er se baksidan av bygget :-) The Hell-hole.
Det är såååå stökigt skitigt och grejjer precis överallt. Fattar inte att vi ska bo där så småningom.



Ni ser... jag skojar INGA!

Titta titta.... trappväggen grundmålad:


Va mera....

Gillar den här lösningen i köket. IKEA is the shit:
Vet att alla dyra kök har sådanna här fiffigheter, men ikea är fan inte långt ifrån.


Titta inte på det skitiga golvet ;-)

I morgon ska jag ta i tu med kaoset, städa städa...
Kanske återkommer med bilder före-efter. Ska dock inte lova för mycket.

Nu natti

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Monica

Oj, vad mycket som har hänt sedan jag tittade in här senast! Det ser ut att bli jättebra!

Kram, Monica

2009-11-18 @ 22:30:40
URL: http://tjernhus.blogg.se/
Postat av: Tessa

Det blir så fint! Jätte jätte nyfiken.

2009-11-19 @ 22:07:48
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: knorren

hade ni inte det där "kastrull-skåpet" i förra kåken också, eller har jag sett det hos någon annan? ;)

2009-11-20 @ 18:11:49
Postat av: Liza

Hej!



Håller med om att Ikeas kök är kanon, vi renoverar oxå nämligen o har precis skruvat ihop kökslådor med mera!



Mvh Liza

2009-11-20 @ 18:15:06
Postat av: Cindy

Knorren: Du minns helt rätt. Men då kunde man inte dra ut hela hyllan. Nu kan man verkligen nytja hela hyllorn :-)



Tack före era kommentarer.

2009-11-20 @ 19:12:57
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0