Ljus snart i vårt hus...

2009-11-01 @ 10:55:57

Vi har snart några dosor på övrevåningen som fungerar. Då behövs inga skarvsladdar mera :-)
Vi har snart också ute belysning.


Tycker dom här blir bra. Samma stål som handtaget på ytterdörren.



Vår inte billiga grej i tvättstugan har tagit stryk då bergsvärmepumpen skulle på plats.
Vi hoppas och tror att vi kan hammra ut det igen.


Det är ju inte mycket så det borde gå att åtgärda.

Annars då...
Micke fortsätter för fullt att måla och fixa taken och väggarna. Han väntar nu på att Ove ska lägga golv och smygar överallt så han kan slutmåla. Inner dörrar ska även in. Ni ska övrevåningen bli klar.

Alla hål där spottarna skall vara är uttagna.
Jag håller nu på och putsar alla spottar och tar bort klistermärket max watt från dom.

I går var vi över och träffade Tessi, Johan och Troj jätte trevligt hade vi, träffas alldeles för sällan.
Tack för igår vänner ♥

Nu blir det en snabb sväng till huset sen ska jag på jobb, tog ett extra pass.... ångrar mig smått nu men det blir ju pängar :-)

♥Kram mina bloggläsare♥


Kommentarer
Postat av: Kika

Era rackare som köpt slut på alla av dessa utebelysningar som vi hade spanat in..nu får vi ju vänta en vecka på fler...morr...:-):-)

2009-11-02 @ 12:59:33
Postat av: Cindy

Kika: jaha hahhaha .... visste jag inte. Beställde 6st till :-)

Kram

2009-11-02 @ 14:27:29
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Kika

Dom e ju klart snyggast!Om man inte vill ha gravljuskänslan eller klotbollar..uschiamej..:-)men tusan va dyrt de e me all belysning, man fattar inte..vi köpte en del taklampor och fönsterlampor till burspråket..belv iaf nice!:-)

2009-11-02 @ 20:15:28
URL: http://junibacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0