Köket del 1

2009-11-12 @ 16:26:08

Ove mannen har börjat lägga upp köket :-)

Det man ser till hö. är 3 lite högre vitrinskåp.
Dom kommer att göra att man slipper se disken då man sitter vid matbordet.
Raktfram skall diskhon va 80 cm bred, nedanför fönstret.


På andra sidan om vitrinskåpen blir det vanlig arbetsbänk:

            

Dosorna i väggen man ser till hö. är till kyl,frys,ugn och mikro skåpen.                                 



Jag tror köket kommer att bli jätte bra, mycket arbetsbänk.
Vi har försökt planera det praktiskt, inte bara snyggt ;-)

Fick även badrums kommoden idag!

Återkommer...

♥Kram♥


Kommentarer
Postat av: Annica

det rullar på bra hos er nu... kul!! det blir nog fint det där.. om ni är på plats i helgen så ska vi komma å kika... kram!

2009-11-12 @ 19:20:36
URL: http://fameliasson.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skulle oxå behöva komma o tryna lite. Kommer ju bli superfint. Kul när man börjar se botten kan jag tro. Undra om mitt någonsin blir klart. Kram

2009-11-12 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0