Hösten

2009-11-02 @ 15:22:32

Många gillar inte hösten, det är kallt, ruggit osv. Jag däremot gillar hösten, jag ser charmen i alla årstider. Det är ju så jäkla mysigt nu, speciellt om man sitter inne, men även ute. Det är så frisk luft och sååå mysigt när det prasslar av löven då man är ute och går.

Man ser huset bra nu från vägen när det mesta av löven rammlat av:

Inte mycket löv kvar på träderna nu. Träden på tomten ser ut så här:




I kväll blir det troligtvis bygget så kanske jag återkommer kanske redan ikväll.
♥Kram på er♥


Kommentarer
Postat av: Vivi

Vad fin bild på huset där bakom träden! Jag gillar också hösten om det har varit en fin varm sommar! kram

2009-11-02 @ 16:07:07
Postat av: Viveka på Humlebacken

Men så fint det ser ut!!! Fler bilder!!!

2009-11-02 @ 17:07:55
URL: http://humlebacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0