Bröllop?

2009-03-22 @ 18:53:51

Jahapp denna helg gick inte i byggandets tecken, inte för min del iallafall. Ove har slitit på lite iallafall.

Det har varit Kalas och Bröllopsmässa i helgen och jag har varit modell för salongen som min mamma jobbar på.
Jag kan säga en sak, jag var inte vacker. Vi var några brudar som såg lite små hemska ut.... många undrade nog va FAN vi gjorde där :-)
Nå kul va det.

Kikade in några montrar... jag och Ove ska ju faktiskt gifta oss NÅGONGÅNG. Vi kom ganska långt med planerna för typ 2 år sen, men sen kom huset i mellan. Nu skyller vi på huset och menar att vi tar det sen när huset är klart. Den som lever.... :-)

På mässan var det en modell som visade upp en dö läcker SVART brudklänning och till den hade hon en skit snygg brudbukett.... men svärmor skulle nog få hjärtsnörp om jag skulle ha svart brudklänning :-)

Nå så här jäkla snygg va jag.... till denna snygga makeup och frysyr hade jag en orange klänning som var snygg, men orange är inte riktigt min färg.



Nu är det mys med gulle i soffan som gäller. Kram


Kommentarer
Postat av: Andréa

Coool juh! Så synd att jag missa dig när jag va dit på söndagen. Mor din sa att du hade rännt där hela helgen..

2009-03-23 @ 15:52:48
Postat av: Malin

Bättresent än aldrig, själva slog vi ju nyss till efter 16 år och det var alldelles underbart;-)

Hälsar

/Malin

2009-03-23 @ 18:36:18
URL: http://twoswedishcottages.blogspot.com/
Postat av: Malin

Bättre sent än aldrig, själva slog vi ju nyss till efter 16 år och det var alldelles underbart;-)

Hälsar

/Malin

2009-03-23 @ 18:36:35
URL: http://twoswedishcottages.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0